تالار گفتگوی بیداری اندیشه

مشاهده تالار در قالب اصلی: نمادهای فراماسونی در ایران
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید.برای مشاهده نسخه قالب بندی شده روی لینک فوق کلیک کنید
صفحه: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
نمادهای ماسونی - ایران

این بخش : شبکـــــه خــــبر

[تصویر: 1_1.jpg]

[تصویر: 2_1.jpg]

تا اینجا که چیز خاصی نمیبینیم
[تصویر: 3_1.jpg]
از اینجا به بعدِ که اون چیزِ خاص خودشو کم کم نشون میده . . .
برای مشاهده کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . .
.

بسم الله الرحمن الرحیم


اگر پسند و اگر نا پسند میگویم نگفته بودم و اینک بلند می گویم

نگفته بودم و جنگ است بعد از این سخنم و از دهان تفنگ است بعد از این سخنم


برادرانم کمر بند ها را ببندید!


[تصویر: antisemitism.jpg]



ایجانب علی اکبر رائفی پور سرباز دون پایه جبهه مهدویت اعلام می دارم حاضرم به تنهایی بر روی تمامی دیوار های شهرشهر کشورمان گونیا و پرگار و تک چشم بکشم! ولی جوانی در این کشور معتاد نباشد یا خدایی ناکرده ناموس ایرانی به فحشا نیافتد و حرام لقمه ای بیت المال را مال البیت نداند!

عزیزانم پس از این دیگر فراماسونری و نماد هایش را فراموش کنید تاکید و تامل بیش از این بر روی این جریان انحرافی خود انحرافی عظیم است! مگر نگفتیم که در هرم قدرت فراماسونری جز ناچیز است و در راس آن ابلیس و شیطان است ، و مگر نه اینکه خدا فرموده است "ان کید الشیطان کان ضعیفا"(همانا مکر شیطان اندک است) پس دیگر چه دلیلی دارد به جبهه شیطان بپردازیم مهم این بود که بفهمیم او و یارانش شبانه روزی برای تاخیر ظهور فعالند. و دریغا که ما برای مولایمان اندکی زحمت به جهان نخریدیم و در پی اسودن رفتیم.

البته هرگز نخواهیم گذاشت در شیعه خانه امام زمان کسی نماد های شیطان را گسترش دهد بلکه برادران و خواهرانم ما وارد مرحله جدیدی شده ایم.

هدف حقیر از طرح بحث در باره صهیونیستها و نوچه هایشان (فراماسونرها)این بود که بفهمیم دور و بر مان چه خبر است و دشمن جنی و انسی شبانه روز در حال فعالیت است. وصد البته می دانید پیشرفت برنامه های آنها به دلیل غفلت مسلمانان بوده است و ابدا به معنی قدرتشان نیست و شکی نیست که "لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم" و این یعنی اراده الهی برآن قرار گرفته تا ما صدای خرد شدن استخوانهای پوک ایشان را بشنویم در مرحله نخست به حمد الله به نحو احسن به این هدف دست یافته ایم و اینک ورود به مرحله جدید و آغاز عملیات جدید را اعلام می کنم و رمز عملیاتمان همچون دیگر عملیاتهای پیروز دوران نبرد این مرز بوم "یا زهرا "خواهد بود.

یاران امام زمان، اگر حقیر را در این عرصه صاحب سخن می دانید امروز دیگر پرداختن به فراماسونری کاری بیهوده است ! حیف نیست توان شیعیان امام صرف پرداختن به شیطان شود؟

به نظر شما آیا این مهمتر است که فلان نماد ۱۳ تکه باشد یا جوان شیعه ایرانی به فساد کشیده شود آیا چنین جوانی عمله بی جیره مواجب تفکرات صهیونیست ها نیست و آیا تفکر خطرناک تر است یا نماد؟ مهم این بود که به ایشان بفهمانیم که می شناسیمشان و حنایشان دیگر رنگی ندارد.و این ببش فعالی آنها در عرصه های جهانی نشان از این دارد که به دست پاچه افتاده اند و نسل کنونی ما ان شا الله سقو طشان را خواهد دید و نزدیک است روزی که به طلایه داری مولایمان سراغشان برویم.

نخواهیم گذاشت شیعه خانه امام زمان را عده ای معدود به لجن بکشند و هرگز این فرصت الهی را که خدا به ما ارزانی داشته تا زمینه سازان ظهور باشیم نخواهیم سوزاند.

کمربند ها را ببندید باید شبانه روزی کار کنیم برای اصلاح خودمان و اصلاح جامعه از لوث سامری ها و قارونها! باید شبانه روزی برای شناساندن امام زمان به تمامی جهانیان سعی و جهد کنیم .

عزیزان از تزکیه خودمان شروع کنیم هر ماه یک صفت نا پسند را ترک کنیم تا لایق امام پاکی ها بشویم!

به مولایم سوگند می خورم که در این مسیر محکم بمانم آنان که دست مرا در این مسیر خواهند فشرد اطلاع رسانی کنند.

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که صد البته نزدیک است




نوشته شده در چهارشنبه سی و یکم فروردین 1390ساعت 16:25 توسط علی اکبر رائفی پور
دوستان عزیز سلام من امروز مطلب شما رو دیدم و لازم دونستم در مورد اون توضیح بدم .من امین نعیمی طراح پروژه پدیده شاندیز در کیش هستم و شرکت اتکینز فقط پروژه مرکز تعطیلات شاندیز در شهر شاندیز را طراحی کرده نه این پروژه را.طرح من بر اساس دروازه ورودی شهر بابل بوده است ک قسمتی‌ از آان در موزه برلین است این محل جایی‌ بوده ک منشور معروف کورش پیدا شد و یکی‌ از پایتختهای ایران دوره هخامنشی بوده تمام نقوش مربوط ب همان دوران یعنی‌ ۲۵۰۰ سال قبل می‌باشد و هیچ ربطی‌ ب فرماسنری و ... ندارد اینجانب هم کاملا ایرانی‌ و فارغالتحصیل ایران می‌باشم هر گونه توضیح دیگری ک لازم است در خدمتم .در ضمن بسیاری از مواردی ک دوستان نقل میکنند سو تفاهم می‌باشد فرم هرم ب دلیل خصوصات معماری ک دارد بسیار مورد توجه معمارن است و ربطی‌ ب فرماسنها ندارد با تشکر امین نعیمی
نقل قول:من امین نعیمی طراح پروژه پدیده شاندیز در کیش هستم

سلام
آقای نعیمی مطمئنا" شما به تنهایی کار طراحی پروژه را به عهده نداشته اید. سوال من این است نام شرکتی که شما در آن کار می کنید چیست و چرا بین این همه آثار باستانی که در کشور خودمان است؛ دروازه ی ایشتر بابل را انتخاب کردید؟ ضمنا"، با عرض پوزش، من از کجا بدانم شما از طراحان پدیده کیش هستید اگر می شود آدرس سایت شرکتتان را درج کنید تا ببینیم اسم شما در آن جا هست یا خیر.
نقل قول:این محل جایی‌ بوده ک منشور معروف کورش پیدا شد و یکی‌ از پایتختهای ایران دوره هخامنشی بوده
مگر نه که حکومت بابل و ایران با یکدیگر ستیز داشته اند به طوری که در تاریخ می خوانیم کوروش، بابل را فتح می کند؟ پس چطور این دروازه ربطی به تمدن ما دارد؟
هم چنین سایت ویکی پدیا نوشته است:
نقل قول:این استوانه در سال ۱۲۵۸ خورشیدی/ ۱۸۷۹ میلادی در نیایشگاه اِسَگیله (معبد مردوک، خدای بزرگ بابلی) در شهر بابل باستانی پیدا شده‌ ...
منبع

همان طور که ملاحظه می کنید منشور کوروش در محلی جز آن چه شما گفتید پیدا شده است.
دوست عزیز سلام باید خدمتتون عرض کنم این پروژه ب تنهایی‌ توسط من انجام شده ک میتوانید ب سایت ایرانا و سازمان میراث فرهنگی‌ با ۱ سرچ در گوگل مراجعه کنید تا مطمئن شوید ۲-پس از فتح بابل ک در منشور کوروش شرح کامل آان آمده است توسط کورش کبیر این شهر پایتخت هخامنشیان میشود نقل قول شما از وییکی پدیا کاملا صحیح است منشور کورش در بابل پیدا شد و من هم ک گفتم این طرح دروازه شهر بابل است البته نام ایشتار درست است ک نام ۱ معبد در بابل بوده نه نام این دروازه و با ایستر هم کاملا فرق دارد و ۳۰۰ سال قبل از اون است دوست عزیز اگه باز هم سالی‌ هست بفرمیید در مورد انگیزه از انتخاب این بنا هم مفصله و در حوصله نمیگنجد اما همینقدر بدانید این دروازه از بناهای مور احترام جهانیان و ایرانیان است ک در طول تاریخ فراموش شده و کمتر با اون آشنا هستند ک باز آفرینی اون افتخاری برای من بوده است اگه باز هم سوالی هست بپرسید .با تشکر امین نعیمی
نقل قول:میتوانید ب سایت ایرانا و سازمان میراث فرهنگی‌ با ۱ سرچ در گوگل مراجعه کنید
اگر ممکن است به صورت لینک قرار دهید چون من به نتیجه ای نرسیدم.
اصولا من متخصص سرچ کردن هستم و مو رو از ماست میکشم بیرون Smile
آقای هادی برای اینکه بتونید مطلب مورد نظرتون رو در گوگل سرچ کنید باید روش رو بلد باشید.
من الان اسم ایشون رو در دو ثانیه پیدا کردم .
"امین نعیمی پدیده شاندیز" رو در گوگل بزنید
همیشه از کلمات کلیدی و مهم در سرچ استفاده کنید
این هم لینک ایرنا :
http://www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30303772
----------------------------------------------------------------------

آقای نعیمی ورود شما رو به سایت خوش امد میگویم
میشه توضیح بدین علت انتخاب این طرح شما چی بود .
و هم اینکه این معبد در زمان بابلیان مربوط به کدام قشر بوده و چه مراسمی در آنجا صورت میگرفته
جناب آقای نعیمی
عرض سلام و ارادت منو پذیرا باشید
به شخصه بسیار خوشحالم که به این مسئله توجه کردید..
یه خواهش از محضر مبارک شما دارم:
لطفا با حساسیت ویژه به "نمادهای ماسونی" در طراحی ابنیه و سازه ها توجه فرموده و همچنین در بین همکاران خود این مسئله رو جا بندازید..
قبول بفرمایید که "فقر اطلاعاتی" در زمینه مذکور،در بین مهندسین محترم (در رشته های مختلف) زیاده و این باعث ترویج "نمادهای ماسونی" بصورت ناخواسته،در کشور عزیزمون شده..
.
.
از نگاه ویژه شما تشکر می کنم
(۹/اردیبهشت/۹۰ ۱۲:۱۹)MESSENGER نوشته است: [ -> ]جناب آقای نعیمی
عرض سلام و ارادت منو پذیرا باشید
به شخصه بسیار خوشحالم که به این مسئله توجه کردید..
یه خواهش از محضر مبارک شما دارم:
لطفا با حساسیت ویژه به "نمادهای ماسونی" در طراحی ابنیه و سازه ها توجه فرموده و همچنین در بین همکاران خود این مسئله رو جا بندازید..
قبول بفرمایید که "فقر اطلاعاتی" در زمینه مذکور،در بین مهندسین محترم (در رشته های مختلف) زیاده و این باعث ترویج "نمادهای ماسونی" بصورت ناخواسته،در کشور عزیزمون شده..
.
.
از نگاه ویژه شما تشکر می کنم
دوست عزیز سلام من فکر می‌کنم حساسیت زیادی ب این چیزها ب خرج میدهید نمی‌توان فرمها و رنگها رو کنار گذشت چون صرفاً ۱ دسته یا گروه یا ...از اون ب عنوان نماد استفاده کنن فرض کنید ۱ گروه شیطان پارست ب قول شما فرم مربع رو نماد کنن آیا ما باید این فرمو از طرحمون کنار بذاریم من مطلب شما‌ها رو خوندم و در اکثر مورد سو‌تفاهم بود اگه اندیشه غلط باشه با هیچ فرم و رنگی‌ نمیشه اونو جا انداخت حتا اگر کنار خونه خدا باشه شما مردم رو ب چیزیی‌ حساس می‌کنید ک ندونستنش سود بیشتری داره شاید هیچ تبلیغی برای اونها بهتر از این نباشه ک همه جا ردّ پاشونو نشون بدید بهتره ب دلها حکومت کنید اگر اون توسط شیطان فتح بشه خوب نیست من از شما عزیزان می‌خوام ب دنبال شیاطین واقعه‌ای و اندیشهشون باشید نه فرمهای بی‌ گناهی ک توسط هنرمندان تنها ب صرف زیبایی‌ شناسی‌ خلق می‌شه موفق باشید.باتشکر امین نعیمی


(۹/اردیبهشت/۹۰ ۱۱:۳۳)m.shirazi80 نوشته است: [ -> ]اصولا من متخصص سرچ کردن هستم و مو رو از ماست میکشم بیرون Smile
آقای هادی برای اینکه بتونید مطلب مورد نظرتون رو در گوگل سرچ کنید باید روش رو بلد باشید.
من الان اسم ایشون رو در دو ثانیه پیدا کردم .
"امین نعیمی پدیده شاندیز" رو در گوگل بزنید
همیشه از کلمات کلیدی و مهم در سرچ استفاده کنید
این هم لینک ایرنا :
http://www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30303772
----------------------------------------------------------------------

آقای نعیمی ورود شما رو به سایت خوش امد میگویم
میشه توضیح بدین علت انتخاب این طرح شما چی بود .
و هم اینکه این معبد در زمان بابلیان مربوط به کدام قشر بوده و چه مراسمی در آنجا صورت میگرفته

سلام این طرح ۱ کی‌ از دروازهای شهر بابل بوده است و معبد نبوده ب اشتباه در زمان سرچ اونو ایشتار میگن برای تحقیق بیشتر میتوانید ب کتاب تاریخ بابل نوشته دکتر حاتم مراجعه کنید برای من آجر کاری فوق‌العاده این دروازه ک تنها نمونه آجر نقش برجسته لعابدار در جهان بود (البته تا قبل از پدیده شاندیز)و از نظر معماری بسیار مورد احترام طراحان جهان خوب است بدانید با همّت بانوان ایرانی‌ این نما دقیقا با همان تکنیک اجرا شد ک در جهان این اجرا بی‌ نظیر است من دین بابلیان و مابدشون در ۲۵۰۰ سال قبل مهم نبود همانطور ک کورش کبیر ب دین اونها احترام گذشت اما مطمئناً شیطان پرست یا فرماسن نبودن و بعد از فتح بابل هم پایتخت ایرانیان شد کلا بناها رو با سابقشون nmisanjan همانطور ک خانه kaebeh هم قبلان بتکده بوده و بدست پیامبر پاکسازی شد و خود بنا تقصیری ناداشته .با تشکر
دوست عزیز سلام من فکر می‌کنم حساسیت زیادی ب این چیزها ب خرج میدهید نمی‌توان فرمها و رنگها رو کنار گذشت چون صرفاً ۱ دسته یا گروه یا ...از اون ب عنوان نماد استفاده کنن فرض کنید ۱ گروه شیطان پارست ب قول شما فرم مربع رو نماد کنن آیا ما باید این فرمو از طرحمون کنار بذاریم من مطلب شما‌ها رو خوندم و در اکثر مورد سو‌تفاهم بود اگه اندیشه غلط باشه با هیچ فرم و رنگی‌ نمیشه اونو جا انداخت حتا اگر کنار خونه خدا باشه شما مردم رو ب چیزیی‌ حساس می‌کنید ک ندونستنش سود بیشتری داره شاید هیچ تبلیغی برای اونها بهتر از این نباشه ک همه جا ردّ پاشونو نشون بدید بهتره ب دلها حکومت کنید اگر اون توسط شیطان فتح بشه خوب نیست من از شما عزیزان می‌خوام ب دنبال شیاطین واقعه‌ای و اندیشهشون باشید نه فرمهای بی‌ گناهی ک توسط هنرمندان تنها ب صرف زیبایی‌ شناسی‌ خلق می‌شه موفق باشید.باتشکر امین نعیمی



ضمن احترام و تشکر از نظر شما؛
با ذکر این نکته کلی که عزیزان این تالار در راستای "آگاهی و اطلاع رسانی" عامه جامعه تاکنون عملکرد بسیار مثبتی داشته اند،چند نکته را تقدیم می کنم:
1- نماد،اسطوره،کهن الگو و...در حوزه روانشناسی بسیار دقیق بحث شده و از زوایای مختلف معانی آن استخراج می شود.این معانی که در درون و بطن "نشانه" پوشیده ومخفی است با فرهنگ،خرده فرهنگ ها و سایر عوامل اجتماعی و...کاملا در ارتباط می باشد.لذا حوزه ایی تخصصی به همین امر می پردازد.
2- در بحث روانشناختی اسطوره و نمادها،اشاره ای به خیر و شر بودن آن نمیشود و فقط به "توصیف" آن بر مبنای مسائل یاد شده در بند "یک" می پردازد.
3- اعداد و نماد های از زاویه ای دیگر بویژه در حیطه "علوم ریاضی و فیزیک" کاملا "معنادار" است.بحث "برآیند نیروها" از همین منظر، دقیق و حساب شده است.(از توضیح بیشتر به خاطر غنای مناسب این سایت که در بخش های مختلف وجود دارد،پرهیز می کنم)
4- چه بخواهیم یا نخواهیم! فرهنگ القا شده از طریق نمادها(هم از جهت روانشناختی و هم از دید سایر علوم)بی نهایت عمیق و تاثیرگذار است.این موضوع را می توانید از طریق آشنایی دقیق تر با مبانی "زبان بدن" بیشتر پی گیری فرمایید.
5- به یاد داشته باشیم که توضیح،تبیین و آگاه سازی این نمادها و...نه تنها منفی نیست و ترویج آن!؛ بلکه یک "روشن بینی" همگانی و البته در قشر خاص(تاکید می کنم در قشر خاص!)را بدنبال خواهد داشت.
وقتی "ناآگاهی" ، "بی تفاوتی" و گاها "غرض ورزی" با هم ترکیب می شوند! معجون درست شده،شیطان را هم مست! می کند!
فقر اطلاعات نخبگان،عالمان،هنرمندان،طراحان و از جمله بدنه جامعه ی مهندسین در کشور و ساخت و تولید اثرها و ابنیه شیطانی! جای تاسف بسیار دارد.
6- به هر مقدار که "ماسون ها" آداب و مناسک شان را "مخفی" و "نمادین" می کنند،باید این ترفندها و فریب ها را "آشکار" نمود و "نقاب" را از چهره ی پلیدشان برکند.
7- قبول دارم که مطلق گرایی در چنین مباحثی، دور شدن از شرط "عقل" می باشد.
8- و باز قبول دارم که رسیدگی به مبانی اعتقادی دین مبین اسلام و شناخت هر چه بیشتر و عمیق تر این عقاید پایه ای، و البته "عمل" به این "عقاید" مهمترین اصل است(این وجهه منافاتی با طرح مسئله "نمادشناسی" و ایضاً شناخت"نمادهای شیطانی و ماسونی" ندارد.)
9- و مجدداً تاکید می کنم:ماندن در نماد! درجا زدن در اعداد! و... در دام همان شیاطین افتادن! است. مهم؛ شناخت و آگاهی و رسیدن به "بصیرت عملی" ناشی از این آموزه ها ست.
10- بشر از طریق نماد،اسطوره،هنر و...از عمق ضمیر پیام میدهد که این عمق در سطح خودش را بصورت "علائم" و "نشانه ها" ی طراحی و یا نقاشی شده، آشکار می کند.
- همواره نوع بشر،بیان احوال و فرهنگ و آداب خویش را از همین "نمادها" داشته...معرفی فردی با مشخصات ظاهری،پرچم،لباس،نقشه جغرافیایی و... همه و همه در اختیار آدم قرار می گیرهد تا بگوید: "کیست" و "چطور فکر می کند.."
11- تاثیر منفی یا مثبت بسته به شرایط مختلف،متفاوت خواهد بود...با این وجود،برخی از نمادهای "کهن" از دیرباز بر "خیر" و برخی دیگر،همواره بر "شر" تاکید داشته اند.یک قراردادی که در طول سالها در بین فرهنگ ها جا افتاده است.
12- ایجاد انرژی "مثبت یا منفی" یک نماد،به اعتبار موجود اولیه آن می باشد(و گاهی هم تحمیل انرژی با "نشاندار" کردن" ؛
یعنی "شی اولیه" خنثی ست ولی مفهوم تزریق شده، با فرآیند "شرطی سازی" آنرا از حالت خنثی و بی معنی درمی آورد) و بر همین اساس وقتی یک تکانه "سمعی و بصری" دریافت میشود،در واقع انرژی آن نیز در حال انتقال می باشد.
13- "حواس " خصوصاً "حس بینایی" با درک تکانه های دیداری و غیر دیداری،شروع تحریکات عصبی را بدنبال دارد که منجر به انفعالاتی در مغز خواهد شد که خواسته یا ناخواسته تاثیرگذار است.(که در علم عصب شناسی، اصلی بدون تردید و کاملا اثبات شده هست)
14- زبان هنر!،آنقدر نفوذ دارد که شیطان وایادی اش از این حربه! استفاده کنند.
15- مسئله "تزریق افکار" از طریق نماد ها،بحثی کاملا جدی می باشد.



16- توجه شما را به چند سوال کوتاه و پاسخ اینجانب، در یکی از این بخش های تالار جلب می کنم :

1- اساسا از کجا میتوانیم بفهمیم تصویری (مثلا چشم جهان بین ) یک نماد است ؟ مثلا چرا شکل هرم نماد است اما مربع نیست؟! (منظورم این است شاید دچار توهم شده ایم؟!)

تو تعریف نماد در همین تالار اومده..ریشه ای داره به اندازه تاریخ بشر..با تفسیری که بر مبنای "فرهنگ" به معنای تام اش میذاره..و البته "خرده فرهنگ" های هر قوم و ملت..بعض از این نماد ها مشترک هستند و در کل دنیا یه تعریف واحد میشند مثل ریز نمادهای "راهنمایی و رانندگی" و...
برخی هم اشاره اخصاصی به قسمتی از فرهنگ اون دین،آداب و رسوم و فرهنگ داره..
باید مطالعه "قوم و ملل" با دقت انجام شه تا زیر و بم این نمادهای "عمومی" و "اختصاصی" آشکار شه.. یه زبون دیگه هست برای بیان "فرهنگ"...
...توهمی در کار نیست...!



2- خوب گیریم فهمیدیم نماد است،از کجا معلوم نماد مربوط به فراماسون هاست ؟!با آن اغراض خاص به کار برده شده؟
تکرار می کنم: با مطالعه "اقوام و ملل" و مباحث مرتبطی چون:
تاریخ/اسطوره شناسی(بویژه)/جامعه شناسی/روانشناسی


3- خوب باز هم گیرم ما به عنوان روشن فکران جامعه زودتر از عموم فهمیدیم نماد فراماسون هاست،آیا بهتر نیست به جای اینکه بگویییم اینا نماد فراماسون هاست بگوییم نماد مثلا موحدان است تا اثراتی که آنها مد نظر دارند خنثی شود؟
نماد از دل یه فرهنگ تعریف و تبیین میشه(ولو اونو به عاریت! گرفته باشند) از طرفی در بحث نماد و اسطوره صحبت از مرور "قرن ها" است(چیزی شبیه شکل گیری یک تمدن) به همین سادگی نیست که از یک زمان اعلام شه این نماد را ما برهم بزنیم و یکی دیگه رو جایگزین! نه! نمیشه! روشنه که پشت اش کلی تاریخ و معنا و آداب و رسوم و ....قرار داره


4- و اینکه اساس این نماد ها چه سودی به فراماسون ها میرساند؟و چه ضرری به ما؟
نماد نوعی زبان فرهنگ از نوع "نرم" با تاثیرگذاری بسیار بالا و عمیق در ذهن و روان "خودآگاه" و "ناخودآگاه" ما داره..


5- و ما جز نماد ها چه چیز از فراماسون ها داریم که اساسا وجود آنها را باور کنیم؟!
هزار نوشته و کتیبه..خوار خوار آداب و مناسک..
(در همین تالار و با یه سرچ ساده در دیگر سایت ها فیلم های مستند معتبر وجود داره)



6- آیا نماد چیز قابل اعتمادی است که هر جا این نماد است پست آن فراماسون ها هستند؟!همین نماد ها باعث بد بینی ها ی اشتباه نمی شوند؟

اگر آشنایی نباشه امکان اشتباه در تفسیر و تعبیر هست..
یه جایی قبلا گفتم؛ واقعا نیاز به مطالعه علوم پایه ای در این زمینه داره.
صفحه: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
آدرس های مرجع