تالار گفتگوی بیداری اندیشه

مشاهده تالار در قالب اصلی: نمادهای فراماسونی در ایران
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید.برای مشاهده نسخه قالب بندی شده روی لینک فوق کلیک کنید
صفحه: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
به نام خدا
این نماد به نظر شما تداعی کننده چیست و چرا باید همچین نمادی برای این همایشها برگزیده شود دلیلش چیست چرا استفاده از نمادهای ایلومناتی و فراماسونی و معماری اینگونه به شدت فراگیر شده و متاسفانه برعکس چند وقت قبل هیچ کدام از کاربران دیگر زیاد به این مسایل دقت نمیکنند. درسته که خیلی زیاد هم نباید روی اینگونه مسائل در حد افراط مانور داد ولی از بعضی مسائل هم نمیتوان چشمپوشی کرد مانند همین آرم. دقت کنید:
[تصویر: 465.bmp]
[تصویر: farakhan4[1].jpg]
[تصویر: 3680abeb0ea846308bb0f6531f909324.jpg]
سلام این ستون که نزدیک 15 ماهی در وسط میدانی در همدان ساخته شده به هیچ چیز دیگری جز ابلسیک شبیه نیست.
گرچه بر روی آن نام خدا و پیامبر هم حک شده.
اتفاق جالب این که مثل ابلیسک واتیکان که روی آن صلیب گذاشتن روی این ابلسیک هم ساعتی به شکل مکعب مربع شاید شاید مثل کعبه تا ابلیسک نباشه

[تصویر: 32916043513968248326.jpg]


و
[تصویر: 96054447089658667311.jpg]

به قسمت پایین ساعت که مثل ابلیسک نوک تیز میشه دقت کنید
[تصویر: xetw2c4lupdxi1y7ijw2.jpg]
ابلیسک واتیکان

همین جور که میبینید ابلیسک نوکش هرم وجود داره این بنا داخل همدان ابلیسک نیست
شاید ابلیسک نباشه ولی به خاطر استر و عموش مرداک که اونجا دفنن ممکنه شیطنطهایی بشه
به نام خدا
این بنا کمی مشکوکه ولی در آن از ساختار هرمی استفاده نشده و روی آن مکعبی شکل است که در نمادگرایی ماسونی جایی ندارد بعید میدانم ابلیسک باشه.
با اين نوشته هاش آدم يكم مشكوك ميشه !!
ابلیسک نیست...!
خصوصیات ابلیسک رو نداره،بیشتر به ستونهای باستانی کاخ ها شباهت داره!!
شاید به خاطر کهن بودن شهر همدان ،برای طراحی پایه این ساعت طرحهای باستانی الهام گرفته باشند
اقا از این به بعد هر گردی گردوئه یادتون نره!!! ای فراماسونری بمیری که اگه ما نفس بکشیم یه نمادی توش در میارن
آی گفتی برادر...fبعضی ها نباید حرم امام رضا علیه السلام برن مخصوصا مسجد گوهرشاد اخه از هر جاییش یه نماد میتونن بکشن بیرون... از صحن شطرنجی ورودی گرفته تا دربهای مسجد گوهرشاد مثل این عکس که اصل جنسه...

[تصویر: 6d4eb15f1e84.jpg]

[تصویر: 6bcb486f72ae.jpg]
فقط نقل قول از روزنامه كيهان 92/2/16 :
اقدام شهرداري تهران در گودبرداري پروژه برج‌هاي هتل 50 طبقه در مجاورت برج ميلاد، موجب واکنش توأم با احتياط برخي از اعضاي شوراي شهر شد.
در همين ارتباط، بخشي از جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران در سوم ارديبهشت ماه سال جاري، به موضوع گودبرداري «هتل دو قلوي 50 طبقه در مجاورت برج ميلاد»، اختصاص يافت. نکته قابل توجه، سکوت معنادار مديران شهرداري در اين خصوص است. آنچه که در جلسه شورا مورد غفلت همه حاضران قرار گرفت، اينکه معمار اين پروژه، خانم زاها حديد (معمار انگليسي و عراقي‌تبار) است. «زاها حديد»؛ در کارنامه معماري خود، همکاري با ملکه انگليس، پادشاه عربستان سعودي و محافل صهيونيستي را يدک مي‌کشد. اين اعتماد تا جايي است که زاها حديد، به عنوان يکي از دو سرپرست اصلي پروژه تخريب مسجدالحرام (در کنار نورمن فاستر؛ مشهورترين معمار فراماسون و همان کسي که برج‌هاي ابليسک را در کنار خانه خدا طراحي کرد و نماد شيطان را در مراسم رمي جمرات، حذف و ديواري را جايگزين آن کرد) انتخاب شد. زاها حديد، علاوه بر اين، در سال 2011 و در مقطعي که شيعيان بحرين بر ضد رژيم ديکتاتوري آل خليفه دست به قيام زدند و مسلمانان جهان شاهد اقدامات جنايتکارانه اين رژيم بودند، 7 ماه پس از آغاز قيام، با بي‌اعتنايي به اين اتفاق، طرحي را جهت «پيست مسابقات اتومبيلراني بحرين» به آل خليفه تقديم کرد. زاها حديد، در سال 2004 ميلادي، جايزه پريتزکز (جايزه‌اي که خانواده متمول و صهيونيست پريتزکز به معماراني که به «آرمان صهيونيسم» خدمت کرده‌اند، اهداء مي‌کند) را دريافت کرده است. زاها حديد يکي از مشهورترين معماران سبک «ديکانستراکشن» مي‌باشد. فلسفه اومانيستي ديکانستراکشن زاييده توهمات ذهني «ژاک دريدا»، فيلسوف پست‌مدرن فرانسوي است. لذا فلسفه ديکانستراکشن، فلسفه ايهام، آشفتگي، ابهام، دوگانگي، عدم ثبات، تزلزل، فريب، عدم سودمندي، چند معنايي و تناقض است. زاها حديد معتقد است که معماري، مسئوليت اجتماعي ندارد و مسائلي همچون گسترش عدالت اجتماعي و بهبود سطح زندگي اقشار ضعيف، هيچ اهميتي براي يک معمار ندارد و بايستي اخلاق، قرباني معماري شود.
بديهي است که اين همکاري با شعار ويژه شهردار محترم يعني «فرهنگ و روحيه جهادي» نمي‌تواند همخواني داشته باشد؟! گفتني است مجله «معماري» که از نشريات همشهري و متعلق به شهرداري است، فصل گسترده‌اي را به تعريف و تمجيد از «زاها حديد» اختصاص داده است و در ضمن اين تعريف و تمجيدهاي سؤال برانگيز، به بخشي از ماهيت وي هم اشاره کرده است. و سؤال ديگر از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران، و آن اينکه چرا اين نمايندگان، با تأخير زياد در مقابل پروژه‌اي با اين عظمت، واکنش نشان دادند. و سخني نيز با مسئولان اطلاعاتي و امنيتي کشور در ميان است و آن اينکه چرا اينگونه اقدامات و هويت زاها حديد از نگاه شما که بايد تيزبين باشد پنهان مانده است؟!
صفحه: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
آدرس های مرجع