تالار گفتگوی بیداری اندیشه

مشاهده تالار در قالب اصلی: صنعت سرگرمی و بازی های رایانه ای
شما درحال مشاهده محتوای قالب بندی نشده این مطلب هستید.برای مشاهده نسخه قالب بندی شده روی لینک فوق کلیک کنید

صنعت سرگرمی و بازی های رایانه ای

صفحه: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

موضوعات

  1. بازی یا خودکشی (21 پاسخ)
  2. انتقادات حسن کریمی از عملکرد صدا و سیما | چالش نهنگ آبی (0 پاسخ)
  3. نقد انیم attack on titan (18 پاسخ)
  4. نقد و رمزگشایی بازی Inside 2016 (درون) (1 پاسخ)
  5. هنر ایرانی (0 پاسخ)
  6. فراخوان تشکیل گروه انیمیشن سازی (27 پاسخ)
  7. اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی کلش آف کلنز (1 پاسخ)
  8. چگونه اطلاعات خود را از دسترس گوگل خارج کنیم (4 پاسخ)
  9. پول برای سرگرمی/ نگاهی به چند بازی خارجی از منظر سرگرم‌آموزی (0 پاسخ)
  10. چرا بازی های آنلاین محبوبیت زیادی دارند؟ (2 پاسخ)
  11. رشد بازیهای کارتی ! (7 پاسخ)
  12. فال تاروت و آیین های کابالا (1 پاسخ)
  13. ایده بدید : بازی آموزنده چند نفره (4 پاسخ)
  14. پوکمون گو؛ شکار یا شکارچی؟/ همه چیز در مورد یک بازی خطرناک (3 پاسخ)
  15. میلیون‌ها نفر دنبال پوکمون‌ها و جاسوسان آمریکایی دنبال میلیو (0 پاسخ)
  16. بررسی نقض مفاد کنوانسیون ژنو در سه گانه Call of Duty: Modern (9 پاسخ)
  17. نقد بازی GTA (9 پاسخ)
  18. نگاهی به پروژه عادی سازی روابط نامشروع در سری بازی‌های Fallo (0 پاسخ)
  19. چرا بااین که میدانندبازیها شیطانی است بازم بازی میکنند (75 پاسخ)
  20. نقدی-بر-روند-اعتیاد-به-انیمه وبازی رایانه ای درژاپن (2 پاسخ)
  21. امام زمان در بازی سوارکار آخرالزمان (darksiders2) (30 پاسخ)
  22. توجه! وجود نمادهای فراماسونری در بازی کلش آو کلنز (1 پاسخ)
  23. تاریخچه پیدایش ورزش(قسمت اول:فوتبال) (5 پاسخ)
  24. نفرتی به وسعت تمام بشریت (1 پاسخ)
  25. حشیش‌بازان قاتلی که تاریخ را تحریف می‌کنند (4 پاسخ)
صفحه: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
آدرس های مرجع