کانال بیداری اندیشه در سروش کانال بیداری اندیشه در تلگرام



ارسال پاسخ  به روز آوری
 
رتبه به موضوع
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کمک فکری برای سریال حضرت موسی
۹:۴۱, ۱/بهمن/۹۶ (آخرین ویرایش ارسال: ۱/بهمن/۹۶ ۹:۵۵ توسط سید ابراهیم.)
شماره ارسال: #1
آواتار
با عرض سلام و ادب خدمت بزرگواران


بی مقدمه عرض کنم. تا چند روز دیگر احتمالاً جلسه ای با اقا جمال شورجه کارگردان سریال حضرت موسی خواهم داشت.

ایشان گفتند هرچی نکته قرانی و تاریخی جدید به ذهنتان می رسد بگید...

خب خودتون بهتر میدونید که یه اشتباه تو این سریال ها چقدر نتایج ناامید کننده به بار می آره مثل اشتباهات فاحش حضرت یوسف.

نکته ها خیلی زیاده. مثلاً با توجه به اینکه احتمالاً میخواد سریال را از رحلت حضرت یوسف آغاز کنه، بحث انتظار و زود تر افتادن موعد ظهور حضرت موسی را باید حتماً نشان دهد و الی آخر.
خلاصه، ای ذهن های خلاق و خوش فکر گروه. منتظرم تا پیشنهاد دهید ممنون.Heart

امضای سید ابراهیم
[تصویر: 70398176744835468767.png]
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۰:۳۴, ۱/بهمن/۹۶
شماره ارسال: #2

(۱/بهمن/۹۶ ۹:۴۱)سید ابراهیم نوشته است:  با عرض سلام و ادب خدمت بزرگواران
بی مقدمه عرض کنم. تا چند روز دیگر احتمالاً جلسه ای با اقا جمال شورجه کارگردان سریال حضرت موسی خواهم داشت.
ایشان گفتند هرچی نکته قرانی و تاریخی جدید به ذهنتان می رسد بگید...
خب خودتون بهتر میدونید که یه اشتباه تو این سریال ها چقدر نتایج ناامید کننده به بار می آره مثل اشتباهات فاحش حضرت یوسف.
نکته ها خیلی زیاده. مثلاً با توجه به اینکه احتمالاً میخواد سریال را از رحلت حضرت یوسف آغاز کنه، بحث انتظار و زود تر افتادن موعد ظهور حضرت موسی را باید حتماً نشان دهد و الی آخر.
خلاصه، ای ذهن های خلاق و خوش فکر گروه. منتظرم تا پیشنهاد دهید ممنون.Heart
درود برشما
با پوزش ازاینکه عرض من ممکن است خوش آیند نباشد وبا اینکه بسیار فیلم های تاریخی را دوست دارم بنظر بنده هیچ دلیلی ندارد ما هزینه کنیم وبرای پیامبران اهل دین یهود فیلم بسازیم آیا ازساختن فیلم محمدرسول الله که قبلا بهتر ازآن ساخته شده بود نتیجه ای گرفتیم؟ تابرسد به موسای کلیم .آیا هزینه آنرا آقای شورجه میدهند یا ازجیب ملت گرسنه وبی خانمان؟ ممنونم
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۰:۵۰, ۱/بهمن/۹۶
شماره ارسال: #3
آواتار
(۱/بهمن/۹۶ ۱۰:۳۴)mdroudgar نوشته است:  درود برشما
با پوزش ازاینکه عرض من ممکن است خوش آیند نباشد وبا اینکه بسیار فیلم های تاریخی را دوست دارم بنظر بنده هیچ دلیلی ندارد ما هزینه کنیم وبرای پیامبران اهل دین یهود فیلم بسازیم آیا ازساختن فیلم محمدرسول الله که قبلا بهتر ازآن ساخته شده بود نتیجه ای گرفتیم؟ تابرسد به موسای کلیم .آیا هزینه آنرا آقای شورجه میدهند یا ازجیب ملت گرسنه وبی خانمان؟ ممنونم


با عرض سلام

پیامبر اهل دین یهود؟؟؟!!! به نظرم همینکه باعث بشه با دیدنش شما به این حقیقت پی ببرید که ایشان پیامبر دین یهود نبوده اند، کفایت میکند.

در ضمن بحث هنر و تبلیغ ارزشهای دینی و انسانی یه مقوله است و بحث اقتصادی هم مقوله دیگر. یک بعدی به قضایا نگاه نکنید دوست گرامی.
اتفاقاً فیلم محمد رسول الله چه از عقاد و چه از مجیدی دارای اثرات مثبت بسیاری چه در داخل و چه در خارج از کشور بوده است. و جالبتر آنکه همان ملت گرسنه و بی خانمان تماشگرهای درجه یک این سریال های مذهبی تاریخی هستند.

پ ن: اگر در مورد همین فیلم نظری دارید بفرمایید تا استفاده کنیم. Smile
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۰:۵۹, ۱/بهمن/۹۶
شماره ارسال: #4
آواتار
به نظر من به جای دیدار با آقای شورجه دیداری با مدیران تالار داشته باشید و رفتار خود رو با رفتار حضرت موسی(علیه السلام) مقایسه کنید ، من خودم واقعا به این نتیجه رسیدم که آدم خودش رو بسازه بهتره تا به فکر ساخت دنیا باشه .

به نظرم اولا حضرت موسی(علیه السلام) قبل از همه چیز شاخص داشت که بعضا ما یا شاخص نداریم یا این شاخص رو به دلخواه جابجا میکنیم .

دوما حضرت موسی(علیه السلام) تعارف نداشت ، چه در مرحله ای که فرعون حق انتخاب بین خیر و شر و رو داشت ، چه در مرحله که کارش تمام شده بود و .... .



به نظر من اگر فرعون ملعون امروز در تالار ما بود ، الان بعد چند سال حسابی از دست دوستان بیداری ما لایک و اعتبار گرفته بود و شده بود پایه ی ثابت تالار ! به هر حال ظاهرا ما با همون فرعون هم باید نهایتش تو چند درصد مسائل اختلاف فکری داریم دیگه ، تو بقیه مسائل که میتونیم گل بگیم و گل بشنویم . اصلا میتونیم (پناه برخدا)موضوع اتمام حجت رو نقد کنیم و بگیم از کجا معلوم اگه فرعون غرق نمیشد بعدش هدایت رو انتخاب نمیکرد ؟ ....



شاید یکی گفت فلانی مقایسه ما با حضرت موسی(علیه السلام) یه مقدار دشواره و ما که هم صحبت پروردگار نیستیم و بهانه آورد . من بهش میگم خوب خودت رو با آقا مرتضی آوینی مقایسه کن ، ایشون پیامبر هم نبودند . اتفاقا دیروز من نقد ایشون رو در مورد فیلم هامون دوباره خواندم ، انصافا هم شاخص محکمی داشت هم بدون تعارف بود . در کل باید دید شاخص آوینی کجاست و شاخص ما کجاست ؟ بعد اگه مطمئن شدیم شاخصمون درسته تازه بعدش به فکر نظر دادن باشیم .
مطلب زیاده که بماند .
(در آخر با توجه به شناختی که از دوستان دارم ، بخصوص در گذشته که راجع به تلویزیون مقداری بحث شد با وضع موجود شاید اگر تکلیف رو از خودتون دور کنید بهتر باشه (خدا بهتر میداند) )
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۱:۰۷, ۱/بهمن/۹۶
شماره ارسال: #5

(۱/بهمن/۹۶ ۱۰:۵۰)سید ابراهیم نوشته است:  با عرض سلام
1_پیامبر اهل دین یهود؟؟؟!!! به نظرم همینکه باعث بشه با دیدنش شما به این حقیقت پی ببرید که ایشان پیامبر دین یهود نبوده اند، کفایت میکند.
2-در ضمن بحث هنر و تبلیغ ارزشهای دینی و انسانی یه مقوله است و بحث اقتصادی هم مقوله دیگر. یک بعدی به قضایا نگاه نکنید دوست گرامی.
3-اتفاقاً فیلم محمد رسول الله چه از عقاد و چه از مجیدی دارای اثرات مثبت بسیاری چه در داخل و چه در خارج از کشور بوده است. و جالبتر آنکه همان ملت گرسنه و بی خانمان تماشگرهای درجه یک این سریال های مذهبی تاریخی هستند.
پ ن: اگر در مورد همین فیلم نظری دارید بفرمایید تا استفاده کنیم. Smile
درود برشماوتشکر
1-حضرت موسی ع پیامبر دین یهودبودند مگر آنکه شما کشف جدیدی کرده باشید
2-بله ارزشهای دینی مهم است وقتی رئیس جمهور ازبودجه های ارزشی مینالند یعنی برای تبلیغ دین یهود دیگر جائی نیست
3-آنچه دررسانه ها دیدم درآمد فیلم محمد رسول الله قابل توجه نبود وانجام کار تکراری زمانی خوب است که شروط لازم ازجمله امر اقتصاد موجود باشد ومیتوان ملت گرسنه را با کارسازنده سرگرم کرد تا فیلم تاریخی
ضمنا من خودم عاشق فیلم های تاریخی دینی هستم اما چیزهائی درکشورم هست که دیگر آن عشق را هم کور میکند موفق باشید
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۱:۴۳, ۱/بهمن/۹۶
شماره ارسال: #6
آواتار
(۱/بهمن/۹۶ ۱۱:۰۷)mdroudgar نوشته است:  درود برشماوتشکر
1-حضرت موسی ع پیامبر دین یهودبودند مگر آنکه شما کشف جدیدی کرده باشید
2-بله ارزشهای دینی مهم است وقتی رئیس جمهور ازبودجه های ارزشی مینالند یعنی برای تبلیغ دین یهود دیگر جائی نیست
3-آنچه دررسانه ها دیدم درآمد فیلم محمد رسول الله قابل توجه نبود وانجام کار تکراری زمانی خوب است که شروط لازم ازجمله امر اقتصاد موجود باشد ومیتوان ملت گرسنه را با کارسازنده سرگرم کرد تا فیلم تاریخی
ضمنا من خودم عاشق فیلم های تاریخی دینی هستم اما چیزهائی درکشورم هست که دیگر آن عشق را هم کور میکند موفق باشید

1- کشف حقیر نیست:
إِنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلامُ.
سورة آل‌عمران، آية 19
این هم حدیثی از امام رضا علیه السلام:
بعثوا الي شرق الارض و غربها جنها و النسها.
حضرت موسی منحصر بهدین یهود نبودهاست. همه انبیا الهی در یک خط و مسیر مشخص قرار داشتند.

2-!!!

3-کار تکراری؟؟؟ فیلم ها را دیده اید؟
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۱:۵۳, ۱/بهمن/۹۶ (آخرین ویرایش ارسال: ۱/بهمن/۹۶ ۱۱:۵۴ توسط mdroudgar.)
شماره ارسال: #7

(۱/بهمن/۹۶ ۱۱:۴۳)سید ابراهیم نوشته است:  1- کشف حقیر نیست:
إِنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلامُ.
سورة آل‌عمران، آية 19
این هم حدیثی از امام رضا علیه السلام:
بعثوا الي شرق الارض و غربها جنها و النسها.
حضرت موسی منحصر بهدین یهود نبودهاست. همه انبیا الهی در یک خط و مسیر مشخص قرار داشتند.

2-!!!

3-کار تکراری؟؟؟ فیلم ها را دیده اید؟
درود برسید عزیزم
1- حقیقت دین همان اسلام یا تسلیم بحق است وهمه ادیان دراصول مشترکند اما تفاوتاتی در احکام واخلاقیات هست که موجب تفاوت در ادیان الهی میشود من وشما دیگر یهودی را قبول نداریم چه دین اسلام جایگزین شده است
3- قبلا همه فیلمها وسریالهای دینی را دیده ام ولذت برده ام قطعا درمورد موسای کلیم هم همینگونه است اما لذت واقعی من زمانی است که فقررا درکشورم نبینم وآقای شورجه هم بروند درمیان مردم فقیر وفیلم بسازند .البته ازجیب خودشان آزادند هرفیلمی بسازند بهرحال عرض کردم نظر من خوش آیند نیست وببخشید که رک نوشتم موفق باشید
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۱:۵۸, ۱/بهمن/۹۶
شماره ارسال: #8
آواتار
سلام عليكم
در قرآن كريم يك سري صفات خاص و ويژه براي يهود بيان شده! كه تا به امروز هم در آن‌ها به شكل برجسته وجود دارد در آن زمان هم بوده است!

اينها بايد دقيقاً در فيلم نمود داشته باشد!

نظير دروغ‌پرداز بودنشان! (الانم رسانه‌هاي بزرگ دنيا دستشونه! و دارن ادامه مي‌دهند!)

حريص‌ترين مردم به حيات دنيا بودنشان! (و حب الدنيا رأس كل خطيئه)
++وَ لَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلى‏ حَياةٍ وَ مِنَ الَّذينَ أَشْرَكُوا يَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ يُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ وَ ما هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذابِ أَنْ يُعَمَّرَ وَ اللَّهُ بَصيرٌ بِما يَعْمَلُونَ (96 البقره)
و آنان را مسلماً حریصترین مردم به زندگى، و [حتى حريص‏تر] از كسانى كه شرك مى‏ورزند خواهى يافت. هر يك از ايشان آرزو دارد كه كاش هزار سال عمر كند با آنكه اگر چنين عمرى هم به او داده شود، وى را از عذاب دور نتواند داشت. و خدا بر آنچه مى‏كنند بيناست. (96)

اهل جاسوسي بودنشان!
صراحتاً از گروهی از یهودیان خبر می دهد که عده ای برایشان جاسوسی می کنند
(غیر مستقیم به سیستم ماسونی اشاره دارد)

++يا أَيُّهَا الرَّسُولُ لا يَحْزُنْكَ الَّذينَ يُسارِعُونَ فِي الْكُفْرِ مِنَ الَّذينَ قالُوا آمَنَّا بِأَفْواهِهِمْ وَ لَمْ تُؤْمِنْ قُلُوبُهُمْ وَ مِنَ الَّذينَ هادُوا سَمَّاعُونَ لِلْكَذِبِ سَمَّاعُونَ لِقَوْمٍ آخَرينَ لَمْ يَأْتُوكَ يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ مِنْ بَعْدِ مَواضِعِهِ يَقُولُونَ إِنْ أُوتيتُمْ هذا فَخُذُوهُ وَ إِنْ لَمْ تُؤْتَوْهُ فَاحْذَرُوا وَ مَنْ يُرِدِ اللَّهُ فِتْنَتَهُ فَلَنْ تَمْلِكَ لَهُ مِنَ اللَّهِ شَيْئاً أُولئِكَ الَّذينَ لَمْ يُرِدِ اللَّهُ أَنْ يُطَهِّرَ قُلُوبَهُمْ لَهُمْ فِي الدُّنْيا خِزْيٌ وَ لَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذابٌ عَظيمٌ (41)
اى پيامبر، كسانى كه در كفر شتاب مى‏ورزند، تو را غمگين نسازند [چه‏] از آنان كه با زبان خود گفتند: «ايمان آورديم»، و حال آنكه دلهايشان ايمان نياورده بود، و [چه‏] از يهوديان: [آنان‏] كه [به سخنان تو] گوش مى‏سپارند [تا بهانه‏اى‏] براى تكذيب [تو بيابند]، و براى گروهى ديگر كه [خود] نزد تو نيامده‏اند، خبرچينى [جاسوسى‏] مى‏كنند، كلمات را از جاهاى خود دگرگون مى‏كنند [و] مى‏گويند: «اگر اين [حكم‏] به شما داده شد، آن را بپذيريد، و اگر آن به شما داده نشد، پس دورى كنيد.» و هر كه را خدا بخواهد به فتنه درافكند، هرگز در برابر خدا براى او از دست تو چيزى بر نمى‏آيد. اينانند كه خدا نخواسته دلهايشان را پاك گرداند. در دنيا براى آنان رسوايى، و در آخرت عذابى بزرگ خواهد بود. (41)
شديدترين مردم به مؤمنان حقيقي بودنشان!



رباخواري و حرام‌خواريشان:
سَمَّاعُونَ لِلْكَذِبِ أَكَّالُونَ لِلسُّحْتِ فَإِنْ جاؤُكَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ أَوْ أَعْرِضْ عَنْهُمْ وَ إِنْ تُعْرِضْ عَنْهُمْ فَلَنْ يَضُرُّوكَ شَيْئاً وَ إِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطينَ (42) المائده
پذيرا و شنواى دروغ هستند [و] بسيار مال حرام مى‏خورند. پس اگر نزد تو آمدند، [يا] ميان آنان داورى كن، يا از ايشان روى برتاب. و اگر از آنان روى برتابى هرگز زيانى به تو نخواهند رسانيد. و اگر داورى مى‏كنى، پس به عدالت در ميانشان حكم كن كه خداوند دادگران را دوست مى‏دارد. (42)


نفاق پيشه بودنشان! حتي با حضرت موسي:

+وَ إِذا لَقُوا الَّذينَ آمَنُوا قالُوا آمَنَّا وَ إِذا خَلا بَعْضُهُمْ إِلى‏ بَعْضٍ قالُوا أَ تُحَدِّثُونَهُمْ بِما فَتَحَ اللَّهُ عَلَيْكُمْ لِيُحَاجُّوكُمْ بِهِ عِنْدَ رَبِّكُمْ أَ فَلا تَعْقِلُونَ (76) البقره
و [همين يهوديان‏] چون با كسانى كه ايمان آورده‏اند برخورد كنند، مى‏گويند: «ما ايمان آورده‏ايم.» و وقتى با همديگر خلوت مى‏كنند، مى‏گويند: «چرا از آنچه خداوند بر شما گشوده است، براى آنان حكايت مى‏كنيد تا آنان به [استناد] آن، پيش پروردگارتان بر ضد شما استدلال كنند؟ آيا فكر نمى‏كنيد؟» (76)


پيمان شكن بودنشان:

+وَ إِذْ أَخَذْنا ميثاقَ بَني‏ إِسْرائيلَ لا تَعْبُدُونَ إِلاَّ اللَّهَ وَ بِالْوالِدَيْنِ إِحْساناً وَ ذِي الْقُرْبى‏ وَ الْيَتامى‏ وَ الْمَساكينِ وَ قُولُوا لِلنَّاسِ حُسْناً وَ أَقيمُوا الصَّلاةَ وَ آتُوا الزَّكاةَ ثُمَّ تَوَلَّيْتُمْ إِلاَّ قَليلاً مِنْكُمْ وَ أَنْتُمْ مُعْرِضُونَ (83)

و چون از فرزندان اسرائيل پيمان محكم گرفتيم كه: «جز خدا را نپرستيد، و به پدر و مادر، و خويشان و يتيمان و مستمندان احسان كنيد، و با مردم [به زبانِ‏] خوش سخن بگوييد، و نماز را به پا داريد، و زكات را بدهيد» آن گاه، جز اندكى از شما، [همگى‏] به حالت اعراض روى برتافتيد. (83)
{نیکو کاران یهود اندکند}



تحريف‌گر بودنشان:

+أَ فَتَطْمَعُونَ أَنْ يُؤْمِنُوا لَكُمْ وَ قَدْ كانَ فَريقٌ مِنْهُمْ يَسْمَعُونَ كَلامَ اللَّهِ ثُمَّ يُحَرِّفُونَهُ مِنْ بَعْدِ ما عَقَلُوهُ وَ هُمْ يَعْلَمُونَ (75 البقره)

آيا طمع داريد كه [اينان‏] به شما ايمان بياورند؟ با آنكه گروهى از آنان سخنان خدا را مى‏شنيدند، سپس آن را بعد از فهميدنش تحريف مى‏كردند، و خودشان هم مى‏دانستند. (75)



شديدترين دشمن مؤمنين بودنشان:
+++لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذينَ أَشْرَكُوا وَ لَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ قالُوا إِنَّا نَصارى‏ ذلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسينَ وَ رُهْباناً وَ أَنَّهُمْ لا يَسْتَكْبِرُونَ (82 المائده)
مسلّماً يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيده‏اند، دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت و قطعاً كسانى را كه گفتند: «ما نصرانى هستيم»، نزديكترين مردم در دوستى با مؤمنان خواهى يافت، زيرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‏اند كه تكبر نمى‏ورزند.
{در این آیه به یکی از مهم ترین عوامل انحرافات عظیم این قوم اشاره شده که ما هم اگه مواظب نباشیم گرفتار میشویم و آن تکبر ورزیدن است}



شتابنده به سمت گناهان بودنشان
(سیستم اقتصاد سرمایه داری برپایه رباست و ربا مال حرام است)


++وَ تَرى‏ كَثيراً مِنْهُمْ يُسارِعُونَ فِي الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ وَ أَكْلِهِمُ السُّحْتَ لَبِئْسَ ما كانُوا يَعْمَلُونَ (62)

لَوْ لا يَنْهاهُمُ الرَّبَّانِيُّونَ وَ الْأَحْبارُ عَنْ قَوْلِهِمُ الْإِثْمَ وَ أَكْلِهِمُ السُّحْتَ لَبِئْسَ ما كانُوا يَصْنَعُونَ (63 المائده)

و بسيارى از آنان را مى‏بينى كه در گناه و تعدّى و حرامخوارى خود شتاب مى‏كنند. واقعاً چه اعمال بدى انجام مى‏دادند. (62)

چرا الهيّون و دانشمندان، آنان را از گفتار گناه [آلود] و حرامخوارگى‏شان باز نمى‏دارند؟ راستى چه بد است آنچه انجام مى‏دادند. (63)




جهان بینی یهود و عزم ایشان برای تولید فساد در زمین و جنگ افروزی براي رسيدن به اهدافشان:

++وَ قالَتِ الْيَهُودُ يَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَيْديهِمْ وَ لُعِنُوا بِما قالُوا بَلْ يَداهُ مَبْسُوطَتانِ يُنْفِقُ كَيْفَ يَشاءُ وَ لَيَزيدَنَّ كَثيراً مِنْهُمْ ما أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ طُغْياناً وَ كُفْراً وَ أَلْقَيْنا بَيْنَهُمُ الْعَداوَةَ وَ الْبَغْضاءَ إِلى‏ يَوْمِ الْقِيامَةِ كُلَّما أَوْقَدُوا ناراً لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَ يَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَساداً وَ اللَّهُ لا يُحِبُّ الْمُفْسِدينَ (64 المائده)

و يهود گفتند: «دست خدا بسته است.» دستهاى خودشان بسته باد. و به [سزاى‏] آنچه گفتند، از رحمت خدا دور شوند. بلكه هر دو دست {علم و قدرت} او گشاده است، هر گونه بخواهد مى‏بخشد. و قطعاً آنچه از جانب پروردگارت به سوى تو فرود آمده، بر طغيان و كفر بسيارى از ايشان خواهد افزود، و تا روز قيامت ميانشان دشمنى و كينه افكنديم. هر بار كه آتشى براى پيكار و جنگ برافروختند، خدا آن را خاموش ساخت. و در زمين براى فساد مى‏كوشند. و خدا مفسدان را دوست نمى‏دارد. (64)
{بحث بسیار مفصلی دارد عبارت دست خدا بسته است
غجالتاً تجلی این طرز تفکر در فیزیک کلاسیک نیوتن یهودی میشود این عبارت که خدا مانند مخترع ساعتی است که آن را کوک کرده و رفته یعنی یهود ربوبیتی برای خدا قائل نیست و حداکثر خالقیت را میپزیرد و خدا را در همین قانونهای فیزیکی ظاهری محدود کرده}






سخن بسيار مي‌توان گفت و مجال اندك و ظرفيت انتقال پيام اين فضا ناچيز




اما سعي شود حتماً به اين ماجرا به شكلي كه امام زمان عج الله تعالي فرجه الشريف بيان داشته‌اند پرداخته شود:


اى مولاى من علّت چيست كه مردم از برگزيدن امام براى خويشتن ممنوع شده‏ اند؟
فرمود: امام مصلح برگزينند و يا امام مفسد؟
گفتم: امام مصلح،
فرمود: آيا امكان ندارند كه برگزيده آنها مفسد باشد؟ چون كسى از درون ديگرى كه صلاح است و يا فساد مطّلع نيست.
گفتم: آرى امكان دارد،
فرمود: علّت همين است
و براى تو دليل ديگرى بياورم كه عقلت آن را بپذيرد،
فرمود: رسولان الهى كه خداى تعالى آنها را برگزيده و بر آنها كتاب فرو فرستاده و آنها را به وحى و عصمت مؤيّد ساخته تا پيشوايان امّتها باشند چگونه‏ اند؟
آيا مثل موسى و عيسى عليهما السّلام كه پيشوايان امتند و بر برگزيدن شايسته‏ ترند و عقلشان بيشتر و علمشان كامل‏تر آيا ممكن است منافق را به جاى مؤمن برگزينند؟
گفتم: خير،
فرمود: اين موسى كليم اللَّه است كه با وفور عقل و كمال علم و نزول وحى بر او از اعيان قوم و بزرگان لشكر خود براى ميقات پروردگارش هفتاد تن را برگزيد و در ايمان و اخلاص آنها هيچ گونه شك و ترديدى نداشت، امّا منافقين را برگزيده بود، خداى تعالى مى‏فرمايد:
وَ اخْتارَ مُوسى‏ قَوْمَهُ سَبْعِينَ رَجُلًا لِمِيقاتِنا « الأعراف: 155.»
و موسى براى وعده گاه ما از ميان قومش هفتاد مرد را برگزيد.(155)

تا اين آيه: لَنْ نُؤْمِنَ لَكَ حَتَّى نَرَى اللَّهَ جَهْرَةً (55-بقره)
و (نيز به ياد آوريد) هنگامى را كه گفتيد: «اى موسى! ما هرگز به تو ايمان نخواهيم آورد مگر اينكه خدا را آشكارا (با چشم خود) ببينيم!» (55)

تا آنجا كه فرمود: فَأَخَذَتْهُمُ الصَّاعِقَةُ بِظُلْمِهِمْ‏ (153-نساء)
و بخاطر اين ظلم، صاعقه آنها را فرا گرفت (153)

و چون مى‏ بينيم كه برگزيده پيامبر افسد بوده و نه اصلح در حالى كه مى‏ پنداشته آنها اصلح هستند، مى‏ فهميم برگزيدن مخصوص كسى است كه ما في الصّدور و ضمائر و سرائر مردم را بداند و برگزيدن مهاجرين و انصار ارزشى ندارد جايى كه برگزيده پيامبران به جاى افراد صالح افراد فاسد باشند.


سپس مولايمان فرمود: اى سعد! ...
سعد گويد: سپس مولاى ما حسن بن عليّ عليه السّلام با آن پسربچه براى اقامه نماز برخاستند و من نيز برگشتم...

كمال الدين / ترجمه پهلوان، ج‏2، ص: 191 تا 206



رابطه یهود و سحر و جادو از منظر قرآن کریم از لينك زير به دقت مشاهده شود:
http://www.askdin.com/showthread.php?t=16851


شیاطین بر چه کسانی نازل می شوند؟!!




اگر بخواهد كار به درد بخور شود اين پيام‌ها بايد توش باشه:


1) يهود از آنجا كه حريص‌ترين مردم به حيات دنياست براي به دست آوردنش هر كاري مي‌كند! از توليد تكنولو‍‍ژي گرفته تا ارتباط با اجنه و شياطين و براي استفاده از سحر هر گناهي هم مرتكب مي‌شوند از تحريف دين خدا و دين سازي گرفته تا رباخواري كه از شاخصه‌هاي ويژه يهود است!
2) در نتيجه صفت بالا بيشتري دشمني را با اولياي خدا از پيامبران و اوصيايشان گرفته تا ياران راستين ايشان به گواه اسناد تاريخي از زمان حضرت موسي عليه السلام تا به امروز!
3)مخفي كاري آنها و تشكيلاتي بودنش و طراحي و مدريت فساد جهاني را هم براي رسيدن به اهدافشان دارند!
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۲:۰۴, ۱/بهمن/۹۶
شماره ارسال: #9
آواتار
(۱/بهمن/۹۶ ۱۱:۵۸)راوی110 نوشته است:  سلام عليكم
در قرآن كريم يك سري صفات خاص و ويژه براي يهود بيان شده! كه تا به امروز هم در آن‌ها به شكل برجسته وجود دارد در آن زمان هم بوده است!

اينها بايد دقيقاً در فيلم نمود داشته باشد!

نظير دروغ‌پرداز بودنشان! (الانم رسانه‌هاي بزرگ دنيا دستشونه! و دارن ادامه مي‌دهند!)

حريص‌ترين مردم به حيات دنيا بودنشان! (و حب الدنيا رأس كل خطيئه)
++وَ لَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلى‏ حَياةٍ وَ مِنَ الَّذينَ أَشْرَكُوا يَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ يُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ وَ ما هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذابِ أَنْ يُعَمَّرَ وَ اللَّهُ بَصيرٌ بِما يَعْمَلُونَ (96 البقره)
و آنان را مسلماً حریصترین مردم به زندگى، و [حتى حريص‏تر] از كسانى كه شرك مى‏ورزند خواهى يافت. هر يك از ايشان آرزو دارد كه كاش هزار سال عمر كند با آنكه اگر چنين عمرى هم به او داده شود، وى را از عذاب دور نتواند داشت. و خدا بر آنچه مى‏كنند بيناست. (96)

اهل جاسوسي بودنشان!
صراحتاً از گروهی از یهودیان خبر می دهد که عده ای برایشان جاسوسی می کنند
(غیر مستقیم به سیستم ماسونی اشاره دارد)

++يا أَيُّهَا الرَّسُولُ لا يَحْزُنْكَ الَّذينَ يُسارِعُونَ فِي الْكُفْرِ مِنَ الَّذينَ قالُوا آمَنَّا بِأَفْواهِهِمْ وَ لَمْ تُؤْمِنْ قُلُوبُهُمْ وَ مِنَ الَّذينَ هادُوا سَمَّاعُونَ لِلْكَذِبِ سَمَّاعُونَ لِقَوْمٍ آخَرينَ لَمْ يَأْتُوكَ يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ مِنْ بَعْدِ مَواضِعِهِ يَقُولُونَ إِنْ أُوتيتُمْ هذا فَخُذُوهُ وَ إِنْ لَمْ تُؤْتَوْهُ فَاحْذَرُوا وَ مَنْ يُرِدِ اللَّهُ فِتْنَتَهُ فَلَنْ تَمْلِكَ لَهُ مِنَ اللَّهِ شَيْئاً أُولئِكَ الَّذينَ لَمْ يُرِدِ اللَّهُ أَنْ يُطَهِّرَ قُلُوبَهُمْ لَهُمْ فِي الدُّنْيا خِزْيٌ وَ لَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذابٌ عَظيمٌ (41)
اى پيامبر، كسانى كه در كفر شتاب مى‏ورزند، تو را غمگين نسازند [چه‏] از آنان كه با زبان خود گفتند: «ايمان آورديم»، و حال آنكه دلهايشان ايمان نياورده بود، و [چه‏] از يهوديان: [آنان‏] كه [به سخنان تو] گوش مى‏سپارند [تا بهانه‏اى‏] براى تكذيب [تو بيابند]، و براى گروهى ديگر كه [خود] نزد تو نيامده‏اند، خبرچينى [جاسوسى‏] مى‏كنند، كلمات را از جاهاى خود دگرگون مى‏كنند [و] مى‏گويند: «اگر اين [حكم‏] به شما داده شد، آن را بپذيريد، و اگر آن به شما داده نشد، پس دورى كنيد.» و هر كه را خدا بخواهد به فتنه درافكند، هرگز در برابر خدا براى او از دست تو چيزى بر نمى‏آيد. اينانند كه خدا نخواسته دلهايشان را پاك گرداند. در دنيا براى آنان رسوايى، و در آخرت عذابى بزرگ خواهد بود. (41)
شديدترين مردم به مؤمنان حقيقي بودنشان!



رباخواري و حرام‌خواريشان:
سَمَّاعُونَ لِلْكَذِبِ أَكَّالُونَ لِلسُّحْتِ فَإِنْ جاؤُكَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ أَوْ أَعْرِضْ عَنْهُمْ وَ إِنْ تُعْرِضْ عَنْهُمْ فَلَنْ يَضُرُّوكَ شَيْئاً وَ إِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطينَ (42) المائده
پذيرا و شنواى دروغ هستند [و] بسيار مال حرام مى‏خورند. پس اگر نزد تو آمدند، [يا] ميان آنان داورى كن، يا از ايشان روى برتاب. و اگر از آنان روى برتابى هرگز زيانى به تو نخواهند رسانيد. و اگر داورى مى‏كنى، پس به عدالت در ميانشان حكم كن كه خداوند دادگران را دوست مى‏دارد. (42)


نفاق پيشه بودنشان! حتي با حضرت موسي:

+وَ إِذا لَقُوا الَّذينَ آمَنُوا قالُوا آمَنَّا وَ إِذا خَلا بَعْضُهُمْ إِلى‏ بَعْضٍ قالُوا أَ تُحَدِّثُونَهُمْ بِما فَتَحَ اللَّهُ عَلَيْكُمْ لِيُحَاجُّوكُمْ بِهِ عِنْدَ رَبِّكُمْ أَ فَلا تَعْقِلُونَ (76) البقره
و [همين يهوديان‏] چون با كسانى كه ايمان آورده‏اند برخورد كنند، مى‏گويند: «ما ايمان آورده‏ايم.» و وقتى با همديگر خلوت مى‏كنند، مى‏گويند: «چرا از آنچه خداوند بر شما گشوده است، براى آنان حكايت مى‏كنيد تا آنان به [استناد] آن، پيش پروردگارتان بر ضد شما استدلال كنند؟ آيا فكر نمى‏كنيد؟» (76)


پيمان شكن بودنشان:

+وَ إِذْ أَخَذْنا ميثاقَ بَني‏ إِسْرائيلَ لا تَعْبُدُونَ إِلاَّ اللَّهَ وَ بِالْوالِدَيْنِ إِحْساناً وَ ذِي الْقُرْبى‏ وَ الْيَتامى‏ وَ الْمَساكينِ وَ قُولُوا لِلنَّاسِ حُسْناً وَ أَقيمُوا الصَّلاةَ وَ آتُوا الزَّكاةَ ثُمَّ تَوَلَّيْتُمْ إِلاَّ قَليلاً مِنْكُمْ وَ أَنْتُمْ مُعْرِضُونَ (83)

و چون از فرزندان اسرائيل پيمان محكم گرفتيم كه: «جز خدا را نپرستيد، و به پدر و مادر، و خويشان و يتيمان و مستمندان احسان كنيد، و با مردم [به زبانِ‏] خوش سخن بگوييد، و نماز را به پا داريد، و زكات را بدهيد» آن گاه، جز اندكى از شما، [همگى‏] به حالت اعراض روى برتافتيد. (83)
{نیکو کاران یهود اندکند}



تحريف‌گر بودنشان:

+أَ فَتَطْمَعُونَ أَنْ يُؤْمِنُوا لَكُمْ وَ قَدْ كانَ فَريقٌ مِنْهُمْ يَسْمَعُونَ كَلامَ اللَّهِ ثُمَّ يُحَرِّفُونَهُ مِنْ بَعْدِ ما عَقَلُوهُ وَ هُمْ يَعْلَمُونَ (75 البقره)

آيا طمع داريد كه [اينان‏] به شما ايمان بياورند؟ با آنكه گروهى از آنان سخنان خدا را مى‏شنيدند، سپس آن را بعد از فهميدنش تحريف مى‏كردند، و خودشان هم مى‏دانستند. (75)



شديدترين دشمن مؤمنين بودنشان:
+++لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذينَ أَشْرَكُوا وَ لَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ قالُوا إِنَّا نَصارى‏ ذلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسينَ وَ رُهْباناً وَ أَنَّهُمْ لا يَسْتَكْبِرُونَ (82 المائده)
مسلّماً يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيده‏اند، دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت و قطعاً كسانى را كه گفتند: «ما نصرانى هستيم»، نزديكترين مردم در دوستى با مؤمنان خواهى يافت، زيرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‏اند كه تكبر نمى‏ورزند.
{در این آیه به یکی از مهم ترین عوامل انحرافات عظیم این قوم اشاره شده که ما هم اگه مواظب نباشیم گرفتار میشویم و آن تکبر ورزیدن است}



شتابنده به سمت گناهان بودنشان
(سیستم اقتصاد سرمایه داری برپایه رباست و ربا مال حرام است)


++وَ تَرى‏ كَثيراً مِنْهُمْ يُسارِعُونَ فِي الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ وَ أَكْلِهِمُ السُّحْتَ لَبِئْسَ ما كانُوا يَعْمَلُونَ (62)

لَوْ لا يَنْهاهُمُ الرَّبَّانِيُّونَ وَ الْأَحْبارُ عَنْ قَوْلِهِمُ الْإِثْمَ وَ أَكْلِهِمُ السُّحْتَ لَبِئْسَ ما كانُوا يَصْنَعُونَ (63 المائده)

و بسيارى از آنان را مى‏بينى كه در گناه و تعدّى و حرامخوارى خود شتاب مى‏كنند. واقعاً چه اعمال بدى انجام مى‏دادند. (62)

چرا الهيّون و دانشمندان، آنان را از گفتار گناه [آلود] و حرامخوارگى‏شان باز نمى‏دارند؟ راستى چه بد است آنچه انجام مى‏دادند. (63)




جهان بینی یهود و عزم ایشان برای تولید فساد در زمین و جنگ افروزی براي رسيدن به اهدافشان:

++وَ قالَتِ الْيَهُودُ يَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَيْديهِمْ وَ لُعِنُوا بِما قالُوا بَلْ يَداهُ مَبْسُوطَتانِ يُنْفِقُ كَيْفَ يَشاءُ وَ لَيَزيدَنَّ كَثيراً مِنْهُمْ ما أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ طُغْياناً وَ كُفْراً وَ أَلْقَيْنا بَيْنَهُمُ الْعَداوَةَ وَ الْبَغْضاءَ إِلى‏ يَوْمِ الْقِيامَةِ كُلَّما أَوْقَدُوا ناراً لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَ يَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَساداً وَ اللَّهُ لا يُحِبُّ الْمُفْسِدينَ (64 المائده)

و يهود گفتند: «دست خدا بسته است.» دستهاى خودشان بسته باد. و به [سزاى‏] آنچه گفتند، از رحمت خدا دور شوند. بلكه هر دو دست {علم و قدرت} او گشاده است، هر گونه بخواهد مى‏بخشد. و قطعاً آنچه از جانب پروردگارت به سوى تو فرود آمده، بر طغيان و كفر بسيارى از ايشان خواهد افزود، و تا روز قيامت ميانشان دشمنى و كينه افكنديم. هر بار كه آتشى براى پيكار و جنگ برافروختند، خدا آن را خاموش ساخت. و در زمين براى فساد مى‏كوشند. و خدا مفسدان را دوست نمى‏دارد. (64)
{بحث بسیار مفصلی دارد عبارت دست خدا بسته است
غجالتاً تجلی این طرز تفکر در فیزیک کلاسیک نیوتن یهودی میشود این عبارت که خدا مانند مخترع ساعتی است که آن را کوک کرده و رفته یعنی یهود ربوبیتی برای خدا قائل نیست و حداکثر خالقیت را میپزیرد و خدا را در همین قانونهای فیزیکی ظاهری محدود کرده}






سخن بسيار مي‌توان گفت و مجال اندك و ظرفيت انتقال پيام اين فضا ناچيز




اما سعي شود حتماً به اين ماجرا به شكلي كه امام زمان عج الله تعالي فرجه الشريف بيان داشته‌اند پرداخته شود:


اى مولاى من علّت چيست كه مردم از برگزيدن امام براى خويشتن ممنوع شده‏ اند؟
فرمود: امام مصلح برگزينند و يا امام مفسد؟
گفتم: امام مصلح،
فرمود: آيا امكان ندارند كه برگزيده آنها مفسد باشد؟ چون كسى از درون ديگرى كه صلاح است و يا فساد مطّلع نيست.
گفتم: آرى امكان دارد،
فرمود: علّت همين است
و براى تو دليل ديگرى بياورم كه عقلت آن را بپذيرد،
فرمود: رسولان الهى كه خداى تعالى آنها را برگزيده و بر آنها كتاب فرو فرستاده و آنها را به وحى و عصمت مؤيّد ساخته تا پيشوايان امّتها باشند چگونه‏ اند؟
آيا مثل موسى و عيسى عليهما السّلام كه پيشوايان امتند و بر برگزيدن شايسته‏ ترند و عقلشان بيشتر و علمشان كامل‏تر آيا ممكن است منافق را به جاى مؤمن برگزينند؟
گفتم: خير،
فرمود: اين موسى كليم اللَّه است كه با وفور عقل و كمال علم و نزول وحى بر او از اعيان قوم و بزرگان لشكر خود براى ميقات پروردگارش هفتاد تن را برگزيد و در ايمان و اخلاص آنها هيچ گونه شك و ترديدى نداشت، امّا منافقين را برگزيده بود، خداى تعالى مى‏فرمايد:
وَ اخْتارَ مُوسى‏ قَوْمَهُ سَبْعِينَ رَجُلًا لِمِيقاتِنا « الأعراف: 155.»
و موسى براى وعده گاه ما از ميان قومش هفتاد مرد را برگزيد.(155)

تا اين آيه: لَنْ نُؤْمِنَ لَكَ حَتَّى نَرَى اللَّهَ جَهْرَةً (55-بقره)
و (نيز به ياد آوريد) هنگامى را كه گفتيد: «اى موسى! ما هرگز به تو ايمان نخواهيم آورد مگر اينكه خدا را آشكارا (با چشم خود) ببينيم!» (55)

تا آنجا كه فرمود: فَأَخَذَتْهُمُ الصَّاعِقَةُ بِظُلْمِهِمْ‏ (153-نساء)
و بخاطر اين ظلم، صاعقه آنها را فرا گرفت (153)

و چون مى‏ بينيم كه برگزيده پيامبر افسد بوده و نه اصلح در حالى كه مى‏ پنداشته آنها اصلح هستند، مى‏ فهميم برگزيدن مخصوص كسى است كه ما في الصّدور و ضمائر و سرائر مردم را بداند و برگزيدن مهاجرين و انصار ارزشى ندارد جايى كه برگزيده پيامبران به جاى افراد صالح افراد فاسد باشند.


سپس مولايمان فرمود: اى سعد! ...
سعد گويد: سپس مولاى ما حسن بن عليّ عليه السّلام با آن پسربچه براى اقامه نماز برخاستند و من نيز برگشتم...

كمال الدين / ترجمه پهلوان، ج‏2، ص: 191 تا 206



رابطه یهود و سحر و جادو از منظر قرآن کریم از لينك زير به دقت مشاهده شود:
http://www.askdin.com/showthread.php?t=16851


شیاطین بر چه کسانی نازل می شوند؟!!




اگر بخواهد كار به درد بخور شود اين پيام‌ها بايد توش باشه:


1) يهود از آنجا كه حريص‌ترين مردم به حيات دنياست براي به دست آوردنش هر كاري مي‌كند! از توليد تكنولو‍‍ژي گرفته تا ارتباط با اجنه و شياطين و براي استفاده از سحر هر گناهي هم مرتكب مي‌شوند از تحريف دين خدا و دين سازي گرفته تا رباخواري كه از شاخصه‌هاي ويژه يهود است!
2) در نتيجه صفت بالا بيشتري دشمني را با اولياي خدا از پيامبران و اوصيايشان گرفته تا ياران راستين ايشان به گواه اسناد تاريخي از زمان حضرت موسي عليه السلام تا به امروز!
3)مخفي كاري آنها و تشكيلاتي بودنش و طراحي و مدريت فساد جهاني را هم براي رسيدن به اهدافشان دارند!



بسیار ممنون. زحمت کشیدید. RoseRose
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۲:۰۷, ۱/بهمن/۹۶
شماره ارسال: #10

(۱/بهمن/۹۶ ۱۱:۵۸)راوی110 نوشته است:  سلام عليكم
در قرآن كريم يك سري صفات خاص و ويژه براي يهود بيان شده! كه تا به امروز هم در آن‌ها به شكل برجسته وجود دارد در آن زمان هم بوده است!

اينها بايد دقيقاً در فيلم نمود داشته باشد!

نظير دروغ‌پرداز بودنشان! (الانم رسانه‌هاي بزرگ دنيا دستشونه! و دارن ادامه مي‌دهند!)

حريص‌ترين مردم به حيات دنيا بودنشان! (و حب الدنيا رأس كل خطيئه)
++وَ لَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلى‏ حَياةٍ وَ مِنَ الَّذينَ أَشْرَكُوا يَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ يُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ وَ ما هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذابِ أَنْ يُعَمَّرَ وَ اللَّهُ بَصيرٌ بِما يَعْمَلُونَ (96 البقره)
و آنان را مسلماً حریصترین مردم به زندگى، و [حتى حريص‏تر] از كسانى كه شرك مى‏ورزند خواهى يافت. هر يك از ايشان آرزو دارد كه كاش هزار سال عمر كند با آنكه اگر چنين عمرى هم به او داده شود، وى را از عذاب دور نتواند داشت. و خدا بر آنچه مى‏كنند بيناست. (96)

اهل جاسوسي بودنشان!
صراحتاً از گروهی از یهودیان خبر می دهد که عده ای برایشان جاسوسی می کنند
(غیر مستقیم به سیستم ماسونی اشاره دارد)

++يا أَيُّهَا الرَّسُولُ لا يَحْزُنْكَ الَّذينَ يُسارِعُونَ فِي الْكُفْرِ مِنَ الَّذينَ قالُوا آمَنَّا بِأَفْواهِهِمْ وَ لَمْ تُؤْمِنْ قُلُوبُهُمْ وَ مِنَ الَّذينَ هادُوا سَمَّاعُونَ لِلْكَذِبِ سَمَّاعُونَ لِقَوْمٍ آخَرينَ لَمْ يَأْتُوكَ يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ مِنْ بَعْدِ مَواضِعِهِ يَقُولُونَ إِنْ أُوتيتُمْ هذا فَخُذُوهُ وَ إِنْ لَمْ تُؤْتَوْهُ فَاحْذَرُوا وَ مَنْ يُرِدِ اللَّهُ فِتْنَتَهُ فَلَنْ تَمْلِكَ لَهُ مِنَ اللَّهِ شَيْئاً أُولئِكَ الَّذينَ لَمْ يُرِدِ اللَّهُ أَنْ يُطَهِّرَ قُلُوبَهُمْ لَهُمْ فِي الدُّنْيا خِزْيٌ وَ لَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذابٌ عَظيمٌ (41)
اى پيامبر، كسانى كه در كفر شتاب مى‏ورزند، تو را غمگين نسازند [چه‏] از آنان كه با زبان خود گفتند: «ايمان آورديم»، و حال آنكه دلهايشان ايمان نياورده بود، و [چه‏] از يهوديان: [آنان‏] كه [به سخنان تو] گوش مى‏سپارند [تا بهانه‏اى‏] براى تكذيب [تو بيابند]، و براى گروهى ديگر كه [خود] نزد تو نيامده‏اند، خبرچينى [جاسوسى‏] مى‏كنند، كلمات را از جاهاى خود دگرگون مى‏كنند [و] مى‏گويند: «اگر اين [حكم‏] به شما داده شد، آن را بپذيريد، و اگر آن به شما داده نشد، پس دورى كنيد.» و هر كه را خدا بخواهد به فتنه درافكند، هرگز در برابر خدا براى او از دست تو چيزى بر نمى‏آيد. اينانند كه خدا نخواسته دلهايشان را پاك گرداند. در دنيا براى آنان رسوايى، و در آخرت عذابى بزرگ خواهد بود. (41)
شديدترين مردم به مؤمنان حقيقي بودنشان!

رباخواري و حرام‌خواريشان:
سَمَّاعُونَ لِلْكَذِبِ أَكَّالُونَ لِلسُّحْتِ فَإِنْ جاؤُكَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ أَوْ أَعْرِضْ عَنْهُمْ وَ إِنْ تُعْرِضْ عَنْهُمْ فَلَنْ يَضُرُّوكَ شَيْئاً وَ إِنْ حَكَمْتَ فَاحْكُمْ بَيْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطينَ (42) المائده
پذيرا و شنواى دروغ هستند [و] بسيار مال حرام مى‏خورند. پس اگر نزد تو آمدند، [يا] ميان آنان داورى كن، يا از ايشان روى برتاب. و اگر از آنان روى برتابى هرگز زيانى به تو نخواهند رسانيد. و اگر داورى مى‏كنى، پس به عدالت در ميانشان حكم كن كه خداوند دادگران را دوست مى‏دارد. (42)

نفاق پيشه بودنشان! حتي با حضرت موسي:

+وَ إِذا لَقُوا الَّذينَ آمَنُوا قالُوا آمَنَّا وَ إِذا خَلا بَعْضُهُمْ إِلى‏ بَعْضٍ قالُوا أَ تُحَدِّثُونَهُمْ بِما فَتَحَ اللَّهُ عَلَيْكُمْ لِيُحَاجُّوكُمْ بِهِ عِنْدَ رَبِّكُمْ أَ فَلا تَعْقِلُونَ (76) البقره
و [همين يهوديان‏] چون با كسانى كه ايمان آورده‏اند برخورد كنند، مى‏گويند: «ما ايمان آورده‏ايم.» و وقتى با همديگر خلوت مى‏كنند، مى‏گويند: «چرا از آنچه خداوند بر شما گشوده است، براى آنان حكايت مى‏كنيد تا آنان به [استناد] آن، پيش پروردگارتان بر ضد شما استدلال كنند؟ آيا فكر نمى‏كنيد؟» (76)

پيمان شكن بودنشان:

+وَ إِذْ أَخَذْنا ميثاقَ بَني‏ إِسْرائيلَ لا تَعْبُدُونَ إِلاَّ اللَّهَ وَ بِالْوالِدَيْنِ إِحْساناً وَ ذِي الْقُرْبى‏ وَ الْيَتامى‏ وَ الْمَساكينِ وَ قُولُوا لِلنَّاسِ حُسْناً وَ أَقيمُوا الصَّلاةَ وَ آتُوا الزَّكاةَ ثُمَّ تَوَلَّيْتُمْ إِلاَّ قَليلاً مِنْكُمْ وَ أَنْتُمْ مُعْرِضُونَ (83)

و چون از فرزندان اسرائيل پيمان محكم گرفتيم كه: «جز خدا را نپرستيد، و به پدر و مادر، و خويشان و يتيمان و مستمندان احسان كنيد، و با مردم [به زبانِ‏] خوش سخن بگوييد، و نماز را به پا داريد، و زكات را بدهيد» آن گاه، جز اندكى از شما، [همگى‏] به حالت اعراض روى برتافتيد. (83)
{نیکو کاران یهود اندکند}

تحريف‌گر بودنشان:

+أَ فَتَطْمَعُونَ أَنْ يُؤْمِنُوا لَكُمْ وَ قَدْ كانَ فَريقٌ مِنْهُمْ يَسْمَعُونَ كَلامَ اللَّهِ ثُمَّ يُحَرِّفُونَهُ مِنْ بَعْدِ ما عَقَلُوهُ وَ هُمْ يَعْلَمُونَ (75 البقره)

آيا طمع داريد كه [اينان‏] به شما ايمان بياورند؟ با آنكه گروهى از آنان سخنان خدا را مى‏شنيدند، سپس آن را بعد از فهميدنش تحريف مى‏كردند، و خودشان هم مى‏دانستند. (75)
شديدترين دشمن مؤمنين بودنشان:
+++لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذينَ أَشْرَكُوا وَ لَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ قالُوا إِنَّا نَصارى‏ ذلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسينَ وَ رُهْباناً وَ أَنَّهُمْ لا يَسْتَكْبِرُونَ (82 المائده)
مسلّماً يهوديان و كسانى را كه شرك ورزيده‏اند، دشمن‏ترين مردم نسبت به مؤمنان خواهى يافت و قطعاً كسانى را كه گفتند: «ما نصرانى هستيم»، نزديكترين مردم در دوستى با مؤمنان خواهى يافت، زيرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‏اند كه تكبر نمى‏ورزند.
{در این آیه به یکی از مهم ترین عوامل انحرافات عظیم این قوم اشاره شده که ما هم اگه مواظب نباشیم گرفتار میشویم و آن تکبر ورزیدن است}
شتابنده به سمت گناهان بودنشان
(سیستم اقتصاد سرمایه داری برپایه رباست و ربا مال حرام است)


++وَ تَرى‏ كَثيراً مِنْهُمْ يُسارِعُونَ فِي الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ وَ أَكْلِهِمُ السُّحْتَ لَبِئْسَ ما كانُوا يَعْمَلُونَ (62)

لَوْ لا يَنْهاهُمُ الرَّبَّانِيُّونَ وَ الْأَحْبارُ عَنْ قَوْلِهِمُ الْإِثْمَ وَ أَكْلِهِمُ السُّحْتَ لَبِئْسَ ما كانُوا يَصْنَعُونَ (63 المائده)

و بسيارى از آنان را مى‏بينى كه در گناه و تعدّى و حرامخوارى خود شتاب مى‏كنند. واقعاً چه اعمال بدى انجام مى‏دادند. (62)

چرا الهيّون و دانشمندان، آنان را از گفتار گناه [آلود] و حرامخوارگى‏شان باز نمى‏دارند؟ راستى چه بد است آنچه انجام مى‏دادند. (63)

جهان بینی یهود و عزم ایشان برای تولید فساد در زمین و جنگ افروزی براي رسيدن به اهدافشان:

++وَ قالَتِ الْيَهُودُ يَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَيْديهِمْ وَ لُعِنُوا بِما قالُوا بَلْ يَداهُ مَبْسُوطَتانِ يُنْفِقُ كَيْفَ يَشاءُ وَ لَيَزيدَنَّ كَثيراً مِنْهُمْ ما أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ طُغْياناً وَ كُفْراً وَ أَلْقَيْنا بَيْنَهُمُ الْعَداوَةَ وَ الْبَغْضاءَ إِلى‏ يَوْمِ الْقِيامَةِ كُلَّما أَوْقَدُوا ناراً لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَ يَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَساداً وَ اللَّهُ لا يُحِبُّ الْمُفْسِدينَ (64 المائده)

و يهود گفتند: «دست خدا بسته است.» دستهاى خودشان بسته باد. و به [سزاى‏] آنچه گفتند، از رحمت خدا دور شوند. بلكه هر دو دست {علم و قدرت} او گشاده است، هر گونه بخواهد مى‏بخشد. و قطعاً آنچه از جانب پروردگارت به سوى تو فرود آمده، بر طغيان و كفر بسيارى از ايشان خواهد افزود، و تا روز قيامت ميانشان دشمنى و كينه افكنديم. هر بار كه آتشى براى پيكار و جنگ برافروختند، خدا آن را خاموش ساخت. و در زمين براى فساد مى‏كوشند. و خدا مفسدان را دوست نمى‏دارد. (64)
{بحث بسیار مفصلی دارد عبارت دست خدا بسته است
غجالتاً تجلی این طرز تفکر در فیزیک کلاسیک نیوتن یهودی میشود این عبارت که خدا مانند مخترع ساعتی است که آن را کوک کرده و رفته یعنی یهود ربوبیتی برای خدا قائل نیست و حداکثر خالقیت را میپزیرد و خدا را در همین قانونهای فیزیکی ظاهری محدود کرده}

سخن بسيار مي‌توان گفت و مجال اندك و ظرفيت انتقال پيام اين فضا ناچيز

اما سعي شود حتماً به اين ماجرا به شكلي كه امام زمان عج الله تعالي فرجه الشريف بيان داشته‌اند پرداخته شود:
اى مولاى من علّت چيست كه مردم از برگزيدن امام براى خويشتن ممنوع شده‏ اند؟
فرمود: امام مصلح برگزينند و يا امام مفسد؟
گفتم: امام مصلح،
فرمود: آيا امكان ندارند كه برگزيده آنها مفسد باشد؟ چون كسى از درون ديگرى كه صلاح است و يا فساد مطّلع نيست.
گفتم: آرى امكان دارد،
فرمود: علّت همين است
و براى تو دليل ديگرى بياورم كه عقلت آن را بپذيرد،
فرمود: رسولان الهى كه خداى تعالى آنها را برگزيده و بر آنها كتاب فرو فرستاده و آنها را به وحى و عصمت مؤيّد ساخته تا پيشوايان امّتها باشند چگونه‏ اند؟
آيا مثل موسى و عيسى عليهما السّلام كه پيشوايان امتند و بر برگزيدن شايسته‏ ترند و عقلشان بيشتر و علمشان كامل‏تر آيا ممكن است منافق را به جاى مؤمن برگزينند؟
گفتم: خير،
فرمود: اين موسى كليم اللَّه است كه با وفور عقل و كمال علم و نزول وحى بر او از اعيان قوم و بزرگان لشكر خود براى ميقات پروردگارش هفتاد تن را برگزيد و در ايمان و اخلاص آنها هيچ گونه شك و ترديدى نداشت، امّا منافقين را برگزيده بود، خداى تعالى مى‏فرمايد:
وَ اخْتارَ مُوسى‏ قَوْمَهُ سَبْعِينَ رَجُلًا لِمِيقاتِنا « الأعراف: 155.»
و موسى براى وعده گاه ما از ميان قومش هفتاد مرد را برگزيد.(155)

تا اين آيه: لَنْ نُؤْمِنَ لَكَ حَتَّى نَرَى اللَّهَ جَهْرَةً (55-بقره)
و (نيز به ياد آوريد) هنگامى را كه گفتيد: «اى موسى! ما هرگز به تو ايمان نخواهيم آورد مگر اينكه خدا را آشكارا (با چشم خود) ببينيم!» (55)

تا آنجا كه فرمود: فَأَخَذَتْهُمُ الصَّاعِقَةُ بِظُلْمِهِمْ‏ (153-نساء)
و بخاطر اين ظلم، صاعقه آنها را فرا گرفت (153)

و چون مى‏ بينيم كه برگزيده پيامبر افسد بوده و نه اصلح در حالى كه مى‏ پنداشته آنها اصلح هستند، مى‏ فهميم برگزيدن مخصوص كسى است كه ما في الصّدور و ضمائر و سرائر مردم را بداند و برگزيدن مهاجرين و انصار ارزشى ندارد جايى كه برگزيده پيامبران به جاى افراد صالح افراد فاسد باشند.

سپس مولايمان فرمود: اى سعد! ...
سعد گويد: سپس مولاى ما حسن بن عليّ عليه السّلام با آن پسربچه براى اقامه نماز برخاستند و من نيز برگشتم...

كمال الدين / ترجمه پهلوان، ج‏2، ص: 191 تا 206

رابطه یهود و سحر و جادو از منظر قرآن کریم از لينك زير به دقت مشاهده شود:
http://www.askdin.com/showthread.php?t=16851

شیاطین بر چه کسانی نازل می شوند؟!!

اگر بخواهد كار به درد بخور شود اين پيام‌ها بايد توش باشه:

1) يهود از آنجا كه حريص‌ترين مردم به حيات دنياست براي به دست آوردنش هر كاري مي‌كند! از توليد تكنولو‍‍ژي گرفته تا ارتباط با اجنه و شياطين و براي استفاده از سحر هر گناهي هم مرتكب مي‌شوند از تحريف دين خدا و دين سازي گرفته تا رباخواري كه از شاخصه‌هاي ويژه يهود است!
2) در نتيجه صفت بالا بيشتري دشمني را با اولياي خدا از پيامبران و اوصيايشان گرفته تا ياران راستين ايشان به گواه اسناد تاريخي از زمان حضرت موسي عليه السلام تا به امروز!
3)مخفي كاري آنها و تشكيلاتي بودنش و طراحي و مدريت فساد جهاني را هم براي رسيدن به اهدافشان دارند!
درود برشما
حالا اگر این صفات یادشده درامت اسلام وجودداشته باشد چه کسی باید فیلمش را بسازد؟ اسرائیل؟ یا آقای شورجه؟ کمی در امت اسلامی خودمان بگردید حتما این صفات رابعینه می بینید پس بداد اسلام برسید نه دین موسی
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
ارسال پاسخ  به روز آوری


[-]
کاربرانی که این موضوع را مشاهده می کنند:
1 میهمان

[-]
موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: مشاهده: آخرین ارسال
  فیلم: کپی سریال آمریکایی در سریال ماه رمضان mahdy30na 50 15,324 ۲/مرداد/۹۳ ۲۳:۲۹
آخرین ارسال: مسافرتنها

پرش در بین بخشها:


بالا