کانال بیداری اندیشه در سروش کانال بیداری اندیشه در تلگرام



ارسال پاسخ  به روز آوری
 
رتبه به موضوع
  • 14 رای - 4.14 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مدونا
۱۸:۲۱, ۲۰/اسفند/۸۹
شماره ارسال: #1
آواتار
اسطوره ها جان مي گيرند: مدونا کاباليست شد و نام خود را به «استر» تغيير داد


موضوعات مقاله شامل :

کابالا چيست؟
پيدايش کابالا
کتاب ظُهَر
کابالا و مسيح گرايي اروپايي
کاباليسم لوريايي
کاباليسم در خاورميانه و شمال آفريقا
شابتاي زوي و فرقه دونمه
فرقه فرانک و پرستش جنسي
فيليپ برگ و احياي فرقه کابالا
پايان سخن


مقدمه

موجي جديد آغاز شده است: چهره‌هاي نامدار سينما، موسيقي و هنر جديد غرب به فرقه کابالا مي‌پيوندند. سرشناس‌ترين اين افراد مدونا است که اين روزها خبر عضويت او در فرقه کابالا در صدر اخبار فرهنگي جهان جاي گرفته است. درواقع، پيوستن مدونا به کابالا خبر کم‌اهميتي نيست زيرا مدونا نه يک خواننده بلکه يک نماد فرهنگي است. مدوناي 45 ساله «گيس‌سفيد» و نماد موسيقي پاپ است؛ الگويي است نه تنها براي بسياري از خوانندگان جوان بلکه براي ميليون‌ها جوان در غرب و ساير نقاط جهان.

مدونا کاباليست شده است. نه تنها او بلکه بسياري ديگر از مشاهير سينما و موسيقي جديد غرب، از پير و جوان، به عضويت فرقه کابالا درمي‌آيند: از اليزابت تايلور[1] 72 ساله و باربارا استريسند 62 ساله[2] تا ديان کيتون،[3] دمي مور،[4] استلا مک‌کارتني،[5] بريتني اسپيرز،[6] اشتون کاشر،[7] ويونا ريدر،[8] روزين بار،[9] ميک ياگر،[10] پاريس هيلتون[11] (وارث خانواده هيلتون، بنيانگذاران هتل‌هاي زنجيره‌اي هيلتون)[12] و ديگران. اين موج ورزشکاران را نيز فرا گرفته است: ديويد بکهام[13] (فوتباليست انگليسي) و همسرش، ويکتوريا، آخرين مشاهيري هستند که در ماه مه 2004، يعني همين چندي پيش، به عضويت فرقه کابالا درآمدند.

به اين ترتيب، نسل جوان غرب، و به يُمن رسانه‌هاي جهانشمولي چون ماهواره و اينترنت نسل جوان سراسر جهان، براي اوّلين بار با نام رازآميز «کابالا» آشنا مي‌شود و بسياري از آن‌ها از الگوهاي محبوب خود پيروي مي‌کنند. به عبارت ديگر، به زودي اين موج جهانگير خواهد شد: بايد در آينده‌اي نه چندان دور ظهور گروه‌هاي کاباليست را در ميان جوانان تهران و ساير شهرهاي ايران نيز شاهد باشيم همان‌گونه که در سال‌هاي قبل ظهور گروه‌هاي «شيطان‌پرست» (ساتانيست) را شاهد بوديم. ....


لینک دانلود متن کامل مقاله (حجم 680 Kb)

http://hotfile.com/dl/109780507/f96add0/...h.pdf.html
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
 تقدیر و تشکر از مطلب توسط: hesam110 ، هدهد ، Aleyasin ، وحید110 ، 1fabeg

آغاز صفحه 11 (پست فوق، اولین پست این موضوع می باشد)
۲:۵۸, ۲۸/اردیبهشت/۹۱
شماره ارسال: #101
آواتار
انسان همونطورکه خودش مسئول اعمال خودش هست باید خودشو کنترل کنه،مدونا شاید تحریک بکنه ولی هیچوقت مجبور نکرده که،
تمایل به بد بودن، رو شاید از هر نظری بتونم تایید کنم، بیشتر دلیلش اینه که مردم همیشه میرن دنبال خیر و خوبی
خوب همه که از شخصیت این فرد بدشون نمیاد، یکی هم مثل ما، اتفاقا از لحاظ شخصیتی خیلی سعی کردم همچین کاری رو بکنم
اگر فرد مومن باشه باید عواقبش براش روشن باشه و اگر هم که نباشه که خوب سرنوشتش دست خودشه !
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۲:۵۹, ۲۸/اردیبهشت/۹۱
شماره ارسال: #102

در مورد شبهات اینجا ادمای بزرگوار بسیاری هستن که بدون منت حاضرن به هر سوالی جواب بدن.ندونن هم میگن ندونستیم.کافیه پیام خصوصی بدی.والسلام
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
 تقدیر و تشکر از مطلب توسط: sina16 ، soshiant ، Detector
۵:۵۷, ۲۸/اردیبهشت/۹۱ (آخرین ویرایش ارسال: ۲۸/اردیبهشت/۹۱ ۵:۵۹ توسط soshiant.)
شماره ارسال: #103
آواتار
بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان .

بحث رو از ابتدا پیگیری کردم و دیدن به اینجا رسید .

در رابطه با دوستمون مدونا باید بگم فرشته مهربون تقریبا درست نتیجه گیری کردن و این راه حل نا کارآمد موقت محسوب میشه .

و متاسفانه چیزی که دوستمون در جریانش نیست پیامهای ناخود آگاهیه که با این آهنگها انتقال داده میشه و این پیامها میتونه نتیجه مثبت ( روحی و فکری ) موقت روی انسانها داشته باشه اما در طولانی مدت دقیقا عکس این موضوع صدق کنه .
( و این دقیقا میشه جنگ نرم ، یعنی خودمون همه چیز رو قبول میکنیم بدون اینکه متوجه بشیم )

و در رابطه با چیزی که دوستمون گفتن : مدونا هنجارشکنی میکنه و کاراش ظرافت خاصی داره و من این ظرافت رو دوست دارم .

خواننده های زیادی هستن که هنجار شکن محسوب میشن و به زیبایی پیام خودشون رو انتقال میدن اما ،
این انتقال و هنجار شکنی میتونه توی رفتار ناخود آگاه فرد نتیجه معکوس داشته باشه به این معنی که توی شرایط خاص بخواد از هنجار شکنی استفاده کنه و به قول دوستمون همزاد پنداری کنه .

واقعا این از معدود بحثهای تالار بود که به راحتی تا مرحله نتیجه گیری پیش رفت .[تصویر: rose.gif]

در مورد مباحث دینیهم دوستان درست گفتن و این فرصت خوبیه که بخواییم استفاده کنیم و از 2 گانگی خودمون رو به یک سمتی معطوف کنیم .

ببخشید که زیاد حرف زدم .
پاینده باشید .
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
 تقدیر و تشکر از مطلب توسط: Detector ، فرشته مهربون ، Woodi2020 ، sina16 ، haji13 ، salman313
۷:۴۴, ۲۸/اردیبهشت/۹۱ (آخرین ویرایش ارسال: ۲۹/اردیبهشت/۹۱ ۵:۰۶ توسط بیداری اندیشه.)
شماره ارسال: #104
آواتار
ببینید دوست عزیز طرفدار مدونا، بنده خودم قبلا شنونده موزیک از همه نوع خواننده خارجی بودم. قصه اش رو مفصل گفتم قبلا که چطور خداوند لطف کرد و رها کردم. خدا میدونه چه چیزهایی در عوضش خداوند بهم داد. بگذریم. منظورم اینه که امثال بنده بیرون گود نبوده و نیستیم. کافیه شما به ما اعتماد داشته باشی که اگر وقت می گذاریم و چیزی می نویسیم به خاطر اینه که دوست داریم شما هم تجربه ما رو تجربه کنی و به زیباییها برسی. خود شما بهترین کسی هستی که میتونی در مورد نیات بچه های اینجا قضاوت کنی.

ببخشید که مطلبم مفصل هست. رفتم در بین تمام ارسالهایی که در بخش موزیک داشتم گلچینی تهیه کردم. توکل به خدا ممکنه برای شما مثمر ثمر باشه. این دیگه دست خداست و به همت شما بستگی داره و اینکه چقدر دنبال حقیقت باشین.

از اینجا شروع کنم که:

حقیر همراه با جناب النور تحقیق کاملی در زمینه خواننده ها داشتیم. خواننده ها و در واقع ستاره های سبکهای مختلف موزیک در غرب از 4 حالت خارج نیستن:

1- بعضی ها فراماسون و یا کابالیست هستن مثل مدونا که صریحا گفته و jay-z که در تحلیل آهنگهاش به این نتیجه رسیدن. حتما می دونین کابالا سنت شفاهی است که به طور مرموز و مخفی سینه به سینه بین کاهنان و ساحران معابد گشته تا به نسل امروز رسیده. محتواش هم جز علوم سحر و جادو و برقراری ارتباط با شیاطین و قربانی کردن انسان برای کسب انرژی و .... نیست. خواستین مطلب "قربانی کردن انسان در آئین های رازآلود" رو ببینین و مطالعه کنین.

2- بعضی ها شیطان پرست هستن مثل خواننده های سبکهای heavy metal و death metal و ....

3- بعضی ها در حال ترویج فساد اخلاقی هستن چه خشونت و چه س.ک.س و چه مواد مخدر مثل back street boys و lady gaga و ...

4- عده زیادی همونطور که در مستند ظهور مطرح شد به خاطر موفقیت و کسب شهرت در حرفه خودشون با شیاطین و اجنه ارتباط برقرار کردن و در عوض رسیدن به شهرت و محبوبیت، حاضر شدن اشعار و آهنگهایی بخونن که به حزب شیطان خدمت کنن. در واقع اینها به طور غیر مستقیم شیطان پرست هستن و دارن در خدمت ایلومناتی و شیطان پرستی فعالیت می کنن. اینها به این معامله دو طرفه میگن "فروختن روح به شیطان" که به واقع هم همینطور هست. خودشون رو فروختن تا به بهشت زمینی (امری محال!!!) برسن.

یه معامله دو طرفه که خواننده به شهرت و ثروت و زن بازی و .... میرسه و شیاطین هم از راه های مختلف از این خواننده ها برای رساندن پیام شیطانی خودشون و گمراه کردن انسانها می رسن. وگرنه چه لزومی داره شیاطین که قسم خوردن برای گمراهی و نابودی نسل بشر بیان با اینها قرارداد همکاری ببندن؟

قرآن هم اشاره داره به این موضوع:

وَيوْمَ يحْشُرُهُمْ جَمِيعًا يا مَعْشَرَ الْجِنِّ قَدِ اسْتَكْثَرْتُمْ مِنَ الْإِنْسِ وَقَالَ أَوْلِياؤُهُمْ مِنَ الْإِنْسِ رَبَّنَا اسْتَمْتَعَ بَعْضُنَا بِبَعْضٍ وَبَلَغْنَا أَجَلَنَا الَّذِي أَجَّلْتَ لَنَا قَالَ النَّارُ مَثْوَاكُمْ خَالِدِينَ فِيهَا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ إِنَّ رَبَّكَ حَكِيمٌ عَلِيمٌ
(سوره انعام، آیه 128)

در آن روز که (خدا) همه آنها را جمع و محشور ميسازد، (مي‌گويد) اي جمعيت شياطين و جن! شما افراد زيادي از انسانها را گمراه ساختيد! دوستان و پيروان آنها از ميان انسانها مي‌گويند: «پروردگارا! هر يک از ما دو گروه از ديگري استفاده کرديم؛ (ما به لذات هوس آلود و زودگذر رسيديم؛ و آنها بر ما حکومت کردند؛) و به اجلي که براي ما مقرر داشته بودي رسيديم.» (خداوند) مي‌گويد: «آتش جايگاه شماست؛ جاودانه در آن خواهيد ماند، مگر آنچه خدا بخواهد» پروردگار تو حکيم و داناست.


اینقدر از این نمونه زیاده که براش مستند 10 ساعتی تهیه شد. بماند. این یکی از کله گنده هاشونه که مثل استاد قبولش دارن یعنی کارلوس سانتانا:

شیطان پرستی که عرض میکنم یعنی ارتباط با اجنه و شیاطین و کمک گرفتن از اونها در موزیک خواننده ها و حتی در الهام اشعارشون. اعترافات خودشونه در مجلات مختلف موزیک مثل rolling stone و یا حتی در متون اشعارشون.


Santana admitted that he is being used by a spirit that identified himself as “Metatron”.
Metatron is associated with an eye in the triangle in the occult history.
Santana stated:
“I heard this entity (Metatron) wanted me to know I would be hooked up with the right writers, musicians and producers for the purpose of reaching high school and college kids. So my inner instructions were clear.”
“Eric Clapton wanted to know if he could play on my Album, … all the people who played on the record said they heard my music before I called them. Or that I appeared in their dreams or something. Santana said they knew what was coming before they got the call.”
- Los Angeles Daily news, October 3, 1999, L A Life. p 3-4

سانتانا اقرار کرد که توسط شیطانی به نام «متاتران» مورد استفاده قرار گرفته.
متاتران مربوط می شود به چشمی درون مثلث در مکاتب رازآلود.

سانتانا گفت:

«من شنیدم که متاترون (جن یا ابلیس) خواست مطمئن بشه که من با شاعر، خواننده و تولید کننده مناسب ارتباط پیدا می کنم به این هدف که به مدارس و دانشگاه ها راه پیدا کنیم. بنابراین دستور کار من مشخص بود. اریک کلپتون می خواست بدونه می تونه در آلبوم من نقش ایفا کنه یا نه.... تمام افرادی که در کار من نقش ایفا کردن، موزیک مرا قبل از تماس من با آنها شنیده بودن (القاء در خواب) یا در خوابهایشان دیدند یا یه همچین چیزی. سانتانا گفت که اونها قبل از تماس من می دونستن چه اتفاقی قرار بوده بیافته.»

این هم یکی دیگه در مصاحبه ای در جواب مجری برنامه که ازش می پرسه روی سن چه اتفاقی می افته ایشون جواب میدن:

"I'm not Carlos anymore…
When I see it on TV,
It's like another guy playing…
When I let the spirit play me,
It's an intense delight.
...من دیگه کارلوس نیستم...
وقتی به نمایش خودم در تلویزیون نگاه می کنم
انگار یه نفر دیگه داره آهنگ می زنه
وقتی اجازه میدم اون روح (جن) وارد بدن من بشه
یه شعف زیاد بهم دست میده....



این نمونه رو آوردم که فکر نکنین بدون سند چیزی میگم. کلیپهاشون هم موجوده نزد بنده..... خلاصه اینکه ارتباط شیاطین با خواننده ها 100 درصد مستند و قابل اثباته و سانتانا نمونه ای کوچک بود که برای کم شدن حجم پست دیگه از دیگر ستاره ها مطلب نمیارم.




حالا می رسیم به این نکته که آیا صنعت موزیک فقط یه صنعت سرگرمی و کسب درآمد و ارائه هنر هست یا قضیه پیچیده تر از اینهاست..... آیا تاثیری روی انسان داره یا فقط سرگرمی و .....

علامه بزرگوار آیت الله طباطبایی(رحمه الله علیه) درباره موسیقی و تاثیرات آن می‌فرمایند:

«برادر ما راجع‌ به‌ تاثير صدا و كيفيت‌ آهنگ‌ها و تأثير آن‌ در روح‌، و تاثير لالائي‌ براي‌ كودكان‌ كه‌ آنها را به خواب‌ مي‌برد؛ و به طور كلي‌ از اسرار علم‌ موسیقی‌، و روابط‌ معنوي‌ روح‌ با صداها و طنين‌هاي‌ وارده در گوش‌، كتابي‌ نوشتند كه‌ انصافا رسالۀ نفيسي‌ بود؛ و تا به حال‌ در دنياي‌ امروز بي‌نظير و از هرجهت‌ بديع‌ و بي‌سابقه‌ بود. ليكن‌ بعد از اتمام‌ رساله‌، خوف‌ آنرا پيدا كرد كه‌ بدست‌ نااهل‌ از ابنا زمان‌ و حكام‌ جائر بيفتد؛ و از آن‌، حكومت‌هاي‌ غير مشروع‌ دنياي‌ امروز استفاده‌ و بهره‌برداري‌ كنند؛ لذا آنرا بكلي‌ مفقود كردند. و همچنین جناب ابو علی سینا مطالب ارزشمندی در رابطه با موسیقی دارند، البته آنچه ایشان بیان کرده‌اند بیشتر در رابطه با تاثیر موسیقی بر روی بیماران روانی و به عنوان نوعی داروست و نیز نغمه‌های خاص در دستگاهای معین و منظمی که با موسیقی‌های رایج امروزی بسیار متفاوت است.»



در مصاحبه ای ناب یک ملعون به نام نیکلاس شرک (Nikolas Schreck) که ایشون شوهر دختر آنتوان لاوی (موسس کلیسای شیطان پرستی) و دست راست آنتوان لاوی در انتشار مفاهیم و آموزه های شیطان پرستی بود. بماند که خود آنتوان لاوی شاگرد و جیره خور استاد شیطانی اش "آلیستر کرالی" بود.

در مصاحبه داریم که همین ملعون نیکلاس شرک میگه:

«بهترین راه برای تغییر جهان به عرصه شیطان پرستی اینه که شخصیتهای پر نفوذ و تاثیر گذاری در حوزه های مختلف داشته باشیم (مثلا موزیک و سینما و دانشگاه و ...) که کار خودشون رو انجام بدن.... ما از موزیک استفاده می کنیم چون در حال حاضر ابزاری هست که الان بیشتر روی جوانها جواب میده. ما چنین مطالب و کارهایی رو انتشار میدیم تا گرگ درون انسانها (شیطان درون انسان) رو بیدار کنیم.... ما بیشتر دوست داریم کنترل انسانها رو برای رسیدن به اهدافمون بدست بگیریم.

موزیک امروز بسیار عالیه. طراحی شده تا جوانان رو رام و کنترل شده و بی اراده نگه داره شبیه گوسفند مطیع.... ما پشت پرده کار می کنیم تا طرز تفکر مردم رو کنترل کنیم. ما از فرکانسهای موزیک برای بیدار کردن جنبه های غیر فعال ذهن انسان استفاده می کنیم... »


[تصویر: Nikolas%20Schreck.JPG]
حالا جالبه عده ای که فقط امام خمینی رحمه الله علیه رو چهره ای سیاسی می دونن و متاسفانه از چهره دانشمند و فیلسوف و عارف و فقیه ایشون اطلاعی ندارن نظر این بزرگوار رو راجع به موزیک بدونن (برگرفته از مقاله تحقیقی پیرامون موسیقی در همین فروم):

حضرت «امام خمینی(رحمة الله علیه)» درباره موسیقی و غافل شدن انسان در جایی با این مضمون می‌فرمایند: «بعد از اینکه انسان به موسیقی گوش می‌دهد مغز از حالت خود خارج می‌شود و تبدیل به مغزی غیر جدی خواهد شد و متوجه می‌شود به جهات دیگر. همه اینها برای این است که آدمی را منحرف کنند. درست است که انسان خوشش می‌آید ولی آن شخص از مسائل زندگی و مسائل کلی غافل می‌شود مانند شخص معتاد به مواد مخدر. »

همچنین امام خمینی(رحمة الله علیه) مطلب فوق را به صورت زیر نیز بیان نموده‌اند: «موسیقی از اموری است که البته هرکسی بر حسب طبع خوشش می‌آید لکن از اموری است که انسان را از جدیت بیرون می‌کند و به یک مطلب هزل می‌کشاند. دیگر یک جوانی که عادت کرده روزی چند ساعت موسیقی گوش کند و با آن سر وکار داشته باشد او از مسائل زندگی و مسائل جدی به طور کلی غافل می‌شود. عادت می‌کند همان طوری که به مواد مخدر عادت می‌کند کسانی که به مواد مخدر عادت می‌کنند دیگر نمی‌توانند یک آن(لحظه) جدی باشند که بتوانند در مسائل سیاسی فکر کنند. فکر انسان را، موسیقی جوری می‌کند که دیگر در غیر همان محیط موسیقی و مربوط به شهوات و مربوط به موسیقی نتواند اصلا فکر کند.»

امام خمینی (رحمة الله علیه)در مورد تلویزیون و موسیقی می‌فرمایند: «نباید دستگاه تلویزیون طوری باشد که 10 ساعت موسیقی بخواند و جوان‌هایی که نیرومند هستند از نیرومندی آنها کاسته شود و به یک حال خمار و خلسه آور تبدیل شوند مثل همان تریاک. موسیقی با تریاک فرقی ندارد.»

چقدر این کلام امام خمینی رحمه الله علیه داره قشنگ به دسیسه پشت پرده موزیک اشاره میکنه. حال خمار و خلسه ای که امام بهش اشاره میکنه همون گوسفند مطیعی هست که نیکلاس ملعون بهش اشاره میکنه.

همون کارلوس سانتانا که با اجنه سر و کار داره در ادامه مصاحبه دیگه ای میگه:

There’s something about music that makes your hairs stand up.
Be hold. We arranges your molecular structure
حقیقتی در مورد موزیک وجود داره که موی آدمو به تنش سیخ میکنه.
محکم بشینین. ما ساختار مولکولی شما رو شکل میدیم....


دیگه هشدار دشمن قسم خورده (شیطان) از این بالاتر؟ شیاطین حزب ابلیس میان سراغ خواننده های سوپراستار تا مفاهیمی که دوست دارن برای تخریب فرهنگ و انسانیت و بشریت و دین و خدا و ارزشها علیه انسان به کار ببرن رو با استفاده از موزیک به خورد انسانها بدن. آیا باز هم موزیک بی تاثیره و اونها فقط جنبه سرگرمی و تخلیه هیجانات داره؟ گیریم که ما اینطور به موزیک نگاه کنیم اما آیا حزب شیطان هم فقط داره برای سرگرمی کار میکنه؟

شما به این لیست خواننده های راک، دیوید بویی، سلطان راک یعنی الویس پرسلی و خواننده های معروفی چون جری لویس و رابرت جانسون و بیتلز و جیم موریسن و بسیاری دیگه رو اضافه کنین.

حالا آیا پشت پرده صنعت موزیک کسی و افکاری وجود نداره. اگر نداره چرا این مطالب در مورد لیدی گاگا وجود داره؟


این جمله چقدر میتونه بینش بده به ما در شناسایی دشمن:

" لیدی گاگا به زمین فرستاده شد تا ذره ذره به فرهنگ مردم نفوذ کند" (که به حق چنین هم کرد...)

[تصویر: lady%20gaga-1.jpg]
گاگا، حامی حقوق همجنس بازان است و این تفکر خودش را در حالیکه جایزه موزیک MTV Video را دریافت کرد عمومی کرد. او از خانواده و هوادارانش تشکر کرد و در نهایت در حالیکه جایزهاش را بالا برده بود گفت:

"این جایزه تقدیم به خدا و تقدیم به همجنس بازان."

او در نهایت رذالت و پستی، همجنس بازان را همردیف با خدا قرار داد. البته کاملا مشخص است که کدام خدا منظور اوست!

[تصویر: lady%20gaga-2.jpg]
شنبه شب، 10 اکتبر 2009، لیدی گاگا برنامه خودش را در سیزدهمین مهمانی سالانه انجمنهای حقوق بشر در واشینگتن دی.سی برگزار کرد.

یک روز پس از دریافت غافلگیر کننده جایزه صلح نوبل، رئیس جمهور اباما در 10 اکتبر 2009 در سیزدهمین مهمانی سالانه انجمنهای حقوق بشر حاضر شد تا در مراسم افتتاحیه لیدی گاگا شرکت کند. او گفت:

" باعث افتخار است که اینجا باشم در مراسم افتتاحیه ای برای لیدی گاگا..."

[تصویر: obama.jpg]
حضور او همراه شد با قولهایی به "بزرگترین گروه حقوق-همجنس بازان" مبنی بر حذف ممنوعیت خدمت آشکار همجنس بازان در ارتش آمریکا.

لیدی گاگا نیز با بیان جملاتی در دفاع از حقوق همجنس بازان، آنها را تشویق کرد تا در "راهپیمایی برابری ملی (National Equality March) حضور داشته باشند.

این هم لینک ویدئو:

http://www.mediafire.com/file/bcczkt6cnn...a.avi.html


این یعنی قضیه سیاسی تر از اینهاست که به نظر میرسه. افکار پلیدی پشت صنعت موزیک هستن که عاقل باید حواسش به اونها و هدفشون باشه. گوسفند مطیع ساختن از نسل بشر همون مفهومی که در فیلم متروپلیس و سایر فیلمها بهش اشاره شده.


حالا می رسیم در مورد مدونا:

1- ایشون چند سال پیش به فرقه کابالا پیوست و علیرغم اینکه بعد از چند سال به واقعیت قضیه پی برد از این فرقه جادوگران و ساحران که اساس کارشون ارتباط با شیاطین هست بیرون نیامد.

2- ایشون در انتشار مفاهیم پست جنسی و تصاویر در نهایت بی حیایی زبانزد خاص و عام هست و از جوانی تا حالا از انتشار و ترویج هر گونه فساد اخلاقی دریغ نکرده.

3- ایشون به مباحث جن و سحر و ... علاقه زیادی داره و در این کلیپ می بینین که ایشون اقرار میکنه چطور از دنیای غیب اطلاع داره:

وقتی دوستش بهش میگه سحر و جادو وجود نداره خیلی جدی در مقام دفاع بر میاد که اتفاقا وجود داره و بحث مربوط میشه به دنیایی که نمی بینیم (The world we cant see). و بعد میگه همه چیزی که اطرافت می بینی فقط 1 درصد اون چیزهایی هست که وجود داره!!! و بعد که به خودش میاد میگه بهتره وارد چنین بحثهایی نشیم.

کلیپش هم موجوده. اینم عکسی از کلیپش:

[تصویر: Madonna-World%20We%20Cant%20See.JPG]


این همون "جهانی که نمی بینیم" ای هست که باب دیلان خواننده معروف راک ناخواسته و با سماجت مجری برنامه مجبور شد بهش اقرار کنه. وقتی مجری می پرسه چی شده که تا حالا در صنعت موزیک موندین (سن پیری). باب جواب میده با من من که به خاطر عهدی که با اربابم بستم. مجری با خنده میگه کدوم ارباب؟ روی این زمین؟ باب با خنده ای تلخ و گم کردن دست و پاش میگه: روی این جهان و در جهانی که نمی بینیم... لینک ویدئوش هم توی نت هست. بگردین : Bob Dylan's Bargain



حالا ما با خواننده ای مواجه هستیم که عضو کابالاست و شیاطین انسانی و جنی ازش حمایت می کنن. از طرفی می بینیم که کارهاش و اشعارش مورد حمایت پشت پرده صنعت موزیک هم هست وگرنه مثل خیلی ها همچون مایکل جکسون و DMX و John Todd و O'dirty و .... و یا حتی رپر معروف tupac از صحنه روزگار محوش می کردن. حتما می دونین اینها جزء سیستم شیطانی بودن اما وقتی فهمیدن صنعت موزیک یه صنعت شیطانی است در دست سیاستمداران دجال، تصمیم به افشا می گیرن که همشون یا مسموم شدن یا مثلا به خاطر اوردوز مواد مخدر مردن. این قصه اوردوز مواد مخدر رو اینقدر برای قتلهاشون تکرار کردن که دیگه بچه ها هم شک کردن. جالبه فقط اونهایی اوردوز می کنن که حرفهایی علیه سیستم شیطانی پشت پرده سینما و موزیک می زنن.... که این قصه هم برای عاقلان جای تفکر داره.

از طرفی مدونا با کارهاش و عقایدش و دینش به شدت از خداوند دور شده. می دونی نتیجه چی میشه:

وَمَن يَعْشُ عَن ذِكْرِ الرَّحْمَنِ نُقَيِّضْ لَهُ شَيْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِينٌ (الزخرف - آیه 36)

هر كس از ياد خدا رويگردان شود شيطاني را به سراغ او مي‏فرستيم و همواره قرين او باشد.


کسی به صراحت بی خدا شده یعنی: «هر كس از ياد خدا رويگردان شود» قسمت دومش میشه شیطان پرستی: «شيطاني را به سراغ او مي‏فرستيم و همواره قرين او باشد.»


حالا چند سوال. آیا شیطان همراه همیشگی مدونا نیست؟ آیا با شیاطین ارتباط نداره؟ ابلیس و شیاطین سپاهش علت ملعون شدن نزد خداوند رو همین انسان می دونن و کینه شتری ازش دارن و قسم محکم هم خوردن برای نابودی انسان. به قول آیت الله جوادی آملی شیطان با هیچکدوم از ما شوخی نداره. به خون ما تشنه هست. آیا عاقلانه هست فکر کنیم ارتباط شیاطین با خواننده ها برای نابودی ما نیست؟ دشمن قسم خورده لحظه ای بیکار نمی مونه. حالا چرا رفته سراغ قشر خواننده رو توی مصاحبه نیکلاس شرک و کلام بزرگان فهمیدیم.
آیا چون مدونا کارهاش و نماد هاش دقیقه باید بیشتر جذبش شد یا بیشتر ازش ترسید و احساس خطر کرد. آیا اگر احتمال چنین خطر بزرگی وجود داشته باشه که تدریجا ما رو نابود کنن نباید به فکر بود؟ آیا باید به طرف خطر رفت؟

از شما عزیز میخوام یه بار دیگه مطلب بنده رو مرور کنین. بعد تصمیم جدی بگیرین. همون اندازه که به خدا اعتقاد دارین ازش کمک بخواین. سعی کنین آروم آروم گامی طرف خدا بردارین. خودشون متوجه میشین که خداوند چندین برابر به سوی شما خواهد آمد. کم کم شروع کنین....

بازم عذرخواهی میکنم اگر مطلب طولانی بود. قصدمون خیر شماست به عنوان دوست واقعی.

امضای بیداری اندیشه
[تصویر: signature.jpg]

والذین جاهدوا فینا، لنهدینهم سبلنا
به یقین کسانی که در راه ما تلاش کنند را به راه های خود هدایت خواهیم نمود.
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
 تقدیر و تشکر از مطلب توسط: fazel ، ELENOR ، وحید110 ، Detector ، رهیافته ، یا ثارالله ، N.Mahdavian ، یاســین ، Dragonborn ، فرشته مهربون ، saloomeh ، Mitsonary ، alireza jamaati ، Woodi2020 ، sina16 ، Havbb 110 ، bodybuilder ، Eve ، محمدجواد ، haji13 ، .Ali. ، salman313 ، مجید املشی
۱۲:۰۷, ۲۸/اردیبهشت/۹۱
شماره ارسال: #105

ماشالله!!!

MadonnaMDN

ببین از دیشب تا الان که هنوز 12 ساعت هم نشده، 41 پست برای موضوضعی که راه انداختی نوشته شده و جالبتر از اون خود جناب بیداری اندیشه رو هم کشوندی انیجا!

حرف های جناب بیداری اندیشه کاملا درست و غیر قابل انکار ولی فکر میکنم بحث سر چیز های دیگری هم هست که احتمالا مهمتر از این حرف هان!

(۲۸/اردیبهشت/۹۱ ۲:۳۲)MadonnaMDN نوشته است:  اما درباره این که مدونا عمدا کسی رو به بیراهه میکشه،مسلما هر انسان حق انتخاب داره و کسی که دوست نداره تو بیراهه بره خودش باید خودشو کنترل کنه ، هرکس هم که دوست داشته باشه توی بیراهه میره
نمیدونم اون قسمت از سخنرانی آقای رائفی پور رو شنیدی یا نه که میگه یه دانشمند ایرانی بود (اسمش رو یادم نمیاد)، دعوتش میکنن به یه مجلسی، این دانشمند با یه ساز میاد، نت های مورد نظرش رو میچینه و شروع میکنه به ساز زدن. همه میخندن! بعد نت ها رو عوض میکنه و مینوازه و همه شروع میکنن به گریه کردن! بعد نت ها رو عوض میکنه و مینوازه و همه خوابشون میبره! و اون دانشمند وقتی همه خوابشون برد وسایلش رو جمع میکنه و پا میشه از مجلس میره
خب حالا یه سوال: این انسان ها حق انتخاب داشتن که بخندن یا گریه کنن یا بخوابن؟ این ها واکنش طبیعی ذهن و بدن ـه
چطور میتونی جلوش رو بگیری؟ شما از کجا میدونی مدونا تو آهنگاش چی گفته که بخوای اصلا جلوش رو بگیری؟(منظورم اون پیام های پنهانی آهنگ ـه که به آدم الغا میشه) درباره برگردان موسیقی تحقیق کردی؟

(۲۸/اردیبهشت/۹۱ ۱:۵۵)MadonnaMDN نوشته است:  نماد گرایی منظورم دقت نمادگرایی هست ، هرچند که من همه نماد های ایشون رو شیطانی نمیدونم اما دقتی که توی جایگذاری نماد ها به شکلی کاملا ظریف و تاثیر گذار داره برام جالب هست
اما از به کار خودش وارد بودن : منظورم رسوندن پیام ها به نحو عالی در قالب شعر ها
خب به نظرت کسی که طبق گفته دوستان و جناب بیداری اندیشه این همه مشکل داره و 100% از طریق جوامع مخفی پشتیبانی میشه، همه این نمادگرایی ها رو خودش انجام میده؟ همه لیریک ها کار خودشه؟ اگر هم پیام ها رو به نحو عالی در قالب شعر برسونه این دلیل بر این میشه که شما اون پیام ها رو گوش کنی؟

(۲۸/اردیبهشت/۹۱ ۲:۵۸)MadonnaMDN نوشته است:  انسان همونطورکه خودش مسئول اعمال خودش هست باید خودشو کنترل کنه،مدونا شاید تحریک بکنه ولی هیچوقت مجبور نکرده که،
تمایل به بد بودن، رو شاید از هر نظری بتونم تایید کنم، بیشتر دلیلش اینه که مردم همیشه میرن دنبال خیر و خوبی
خوب همه که از شخصیت این فرد بدشون نمیاد، یکی هم مثل ما، اتفاقا از لحاظ شخصیتی خیلی سعی کردم همچین کاری رو بکنم
اگر فرد مومن باشه باید عواقبش براش روشن باشه و اگر هم که نباشه که خوب سرنوشتش دست خودشه !
مگه مومن بودن چه عواقبی داره؟ شما که به آخرت اعتقاد داری چرا این حرف رو میزنی؟
چرا چون همه دنبال خیر و خوبی میرن ما باید برعکسشون عمل کنیم؟؟؟ متوجه استدلالتون نمیشم


حالا در رابطه با اون دلیل گوش دادن به آهنگ های مدونا،
تاحالا جز مدونا از طریق هیچ خواننده دیگه اون موفقیت تو کار و زندگیت رو موقع آهنگ گوش کردن کسب نکردی؟
این که با آهنگ هاش انرژی میگیری این خاصیت آهنگه و خاص مدونا که نیست، هرریتم شادی انرژی میده و هرریتم غمگینی تا حدودی آرامش میده و ذهن رو آروم میکنه و هزاران خواننده همین کار رو با آهنگاشون میکنن
چرا با وجود این که میدونی مدونا مشکل داره فقط آهنگ های اون رو اونهم به طور روزمره گوش میدی؟
تاحالا شده دست از گوش دادن به آهنگ هاش برداری؟ مثلا اگه یه روز به آهنگش گوش ندی چی میشه؟
(درضمن موقع برنامه نویسی چندبار آهنگ های کلاسیک رو امتحان کن ببین ذهنت باز تر از وقتی که مدونا گوش میدی میشه یا نهWink)
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
 تقدیر و تشکر از مطلب توسط: Woodi2020 ، Eve
۱۲:۱۸, ۲۸/اردیبهشت/۹۱
شماره ارسال: #106
آواتار
به نام خالق هستی
هم از نظر علمی هم از معنوی اهنگ های مدونا قایل تایید نیست
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
 تقدیر و تشکر از مطلب توسط: alireza jamaati
۱۲:۳۳, ۲۸/اردیبهشت/۹۱
شماره ارسال: #107

البته ديگه اين شامل كل موزيسين ها كه نميشه ؟ يعني همشون جزو اين 4 تا هستن؟
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
 تقدیر و تشکر از مطلب توسط: Dragonborn
۱۳:۲۷, ۲۸/اردیبهشت/۹۱ (آخرین ویرایش ارسال: ۲۸/اردیبهشت/۹۱ ۱۳:۲۸ توسط sina16.)
شماره ارسال: #108
آواتار
نقل قول:خب حالا یه سوال: این انسان ها حق انتخاب داشتن که بخندن یا گریه کنن یا بخوابن؟ این ها واکنش طبیعی ذهن و بدن ـه
بله شنیدم این قسمت رو، اون انسان ها حق انتخاب داشتن که وقتی موسیقی میخواست نواخته بشه از مجلس برن.
نقل قول:تاحالا جز مدونا از طریق هیچ خواننده دیگه اون موفقیت تو کار و زندگیت رو موقع آهنگ گوش کردن کسب نکردی؟
خواننده های زیادی رو گوش کردم قبلا ولی تاثیر آهنگ های مدونا تاثیر دیگه ایه

نقل قول:چرا چون همه دنبال خیر و خوبی میرن ما باید برعکسشون عمل کنیم؟؟؟ متوجه استدلالتون نمیشم
یه قانون ساده همیشه خلاف چیزی که همه به سراغش میرن عمل میکنیم

در انتها لازم میدونم از پست جناب بیداری اندیشه و البته دیگر دوستان تشکر کنم واقعا پست کامل و مفصلی بود که جای فکر کردن دارد،
یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
 تقدیر و تشکر از مطلب توسط: بیداری اندیشه ، Dragonborn ، وحید110 ، Detector ، salman313
۱۴:۰۶, ۲۸/اردیبهشت/۹۱ (آخرین ویرایش ارسال: ۲۸/اردیبهشت/۹۱ ۱۴:۰۷ توسط بیداری اندیشه.)
شماره ارسال: #109
آواتار
(۲۸/اردیبهشت/۹۱ ۱۲:۳۳)alireza jamaati نوشته است:  البته ديگه اين شامل كل موزيسين ها كه نميشه ؟ يعني همشون جزو اين 4 تا هستن؟

دوست عزیز ستاره های صنعت موزیک رو عرض کردم. بنده وقت ندارم در مورد همه ستاره های صنعت موزیک تحقیق کنم اما عقل من به من میگه در شرایط امروز هیچ خواننده ای به خاطر مثلا صداش یا موزیکش معروف جهانی نمیشه. چون ابزار معروف شدن رسانه هست. همه میدونیم وضعیت رسانه جهانی چطوریه.

بنابراین ما نمی خواهیم همه خواننده ها رو جزو 4 دسته بدونیم اما ستاره های سبکهای مختلف رو بله. با توجه به عرایضم. البته تا مدرک قطعی علیهشون پیدا نشه نمیشه حکم قطعی داد اما با کمی تفکر و تعقل میشه به حقیقت پی برد.
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
 تقدیر و تشکر از مطلب توسط: ali-ch ، Dragonborn ، وحید110 ، sina16 ، salman313 ، یاســین
۱۴:۱۴, ۲۸/اردیبهشت/۹۱
شماره ارسال: #110

موسیقی واقعا عالم شگرفی داره و تاثیرات زیادی رو آدم میذاره.
من به شخصه از بچگی سیاوش قمیشی گوش دادم و الانم وقتی گوش میدم یه حس غم عجیبی تو دلم بوجود میام. فقط میدونم کمی غمگینم. ولی به قول بعضیا یه غم شیرین.
آهنگای خود همین ش.ن هم بعضی مواقع تاثیر خیلی زیادی تو حال آدم داره . به طور ناخود آگاه.
برخی از آهنگ ها طوری آدمو به وجد میاره یا منقلب میکنه که اصلا نمیشه توصیف کرد.
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
ارسال پاسخ  به روز آوری


[-]
کاربرانی که این موضوع را مشاهده می کنند:
1 میهمان

پرش در بین بخشها:


بالا