کانال بیداری اندیشه در سروش کانال بیداری اندیشه در تلگرام



ارسال پاسخ  به روز آوری
 
رتبه به موضوع
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فرازوفرود بازیهای رایانه ای
۶:۰۲, ۱۶/مرداد/۹۱
شماره ارسال: #1

اهميت پرداختن به موضوع بازيهاي رايانه اي:
در یک تحلیل کلان نگر می توان بیان داشت بررسی مسئله بازی های ویدئویی – رایانه ای دلالت بر آن دارد که بازی های اخیر به یکی از نیازهای اساسی جامعه معاصر که سواد رایانه ای است پاسخ مثبت می دهند. زیرا آشنایی با بازیهای اخیر به مثابه ی پلی جهت آشنایی کاربران با رایانه و سواد رایانه ای عمل خواهد کرد. اما در برابر بازی های ویدیویی – رایانه، عرصه ی مناسبی برای حاکمان سیاسی و شرکت های تجاری بزرگ فراهم آورده است تا حاکمان و جریان های سیاسی از این طریق به القای منویات خویش در اذهان نوجوانان و جوانان پرداخته شرکت های تجاری نیز در برخورد با خیل انبوه جوانانی که مصرف کنندگان بالقوه ی تولیدات و کالاهای آن ها خواهند بود به القای مضامین تبلیغاتی مورد نظرشان به کاربران بازی ها بپردازند.
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۴:۱۴, ۱۶/مرداد/۹۱
شماره ارسال: #2
آواتار
(۱۶/مرداد/۹۱ ۶:۰۲)eng55 نوشته است:  
[size=xxx-large][/size]اهميت پرداختن به موضوع بازيهاي رايانه اي:
در یک تحلیل کلان نگر می توان بیان داشت بررسی مسئله بازی های ویدئویی – رایانه ای دلالت بر آن دارد که بازی های اخیر به یکی از نیازهای اساسی جامعه معاصر که سواد رایانه ای است پاسخ مثبت می دهند. زیرا آشنایی با بازیهای اخیر به مثابه ی پلی جهت آشنایی کاربران با رایانه و سواد رایانه ای عمل خواهد کرد. اما در برابر بازی های ویدیویی – رایانه، عرصه ی مناسبی برای حاکمان سیاسی و شرکت های تجاری بزرگ فراهم آورده است تا حاکمان و جریان های سیاسی از این طریق به القای منویات خویش در اذهان نوجوانان و جوانان پرداخته شرکت های تجاری نیز در برخورد با خیل انبوه جوانانی که مصرف کنندگان بالقوه ی تولیدات و کالاهای آن ها خواهند بود به القای مضامین تبلیغاتی مورد نظرشان به کاربران بازی ها بپردازند.
خب حالا چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۱۹:۳۹, ۲۲/مرداد/۹۱ (آخرین ویرایش ارسال: ۲۲/مرداد/۹۱ ۱۹:۴۰ توسط eng55.)
شماره ارسال: #3

صنعت بازی‌های رایانه‌ای از آن‌چنان جایگاهی برخوردار شده که برای نمونه تنها در شش‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۰۷ فروش این بازی‌ها در کشورهای اروپایی از مرز فروش فیلم‌های هالیوودی گذشته است!
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
۲۰:۰۴, ۲۳/مرداد/۹۱
شماره ارسال: #4

منظورت از این حرفا دقیقا چیه؟Dodgy
ارسال ایمیل به این کاربر یافتن تمامی ارسال های این کاربر
نقل قول این ارسال در صفحه جدید
ارسال پاسخ  به روز آوری


[-]
کاربرانی که این موضوع را مشاهده می کنند:
1 میهمان

[-]
موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: مشاهده: آخرین ارسال
  رشد بازیهای کارتی ! Islam 7 2,235 ۱۲/آذر/۹۵ ۲۰:۳۶
آخرین ارسال: amirabdi
  لیست بازیهای نقد شده در بخش MAHDI59 4 2,601 ۱۲/مهر/۹۵ ۱۴:۳۱
آخرین ارسال: mahtabnaderimc
Lightbulb بازیهای رایانه ای خوب یا بد؟ hadi22 0 834 ۱۳/مرداد/۹۳ ۲۲:۳۱
آخرین ارسال: hadi22
  آشنایی با بازیهای رایانه ای ایرانی که امسال وارد بازار می شود ali0077 1 1,661 ۵/اردیبهشت/۹۲ ۵:۵۴
آخرین ارسال: PWLG
  نوجوانان‌ ایرانی‌ در‌ محاصره‌ بازیهای‌ غیر اخلاقی نسیم 21 11,456 ۱۵/مرداد/۹۱ ۲۲:۱۳
آخرین ارسال: راضیه
  صلح در بازیهای ویدئویی fereydun 0 1,294 ۱۳/آذر/۹۰ ۲۱:۳۱
آخرین ارسال: fereydun
  تجلی حکمرانی استعمارگر پیر در بازیهای رایانه‌ای محمود 0 1,007 ۹/مهر/۹۰ ۱۲:۴۷
آخرین ارسال: محمود

پرش در بین بخشها:


بالا